Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

guuuud så uttråkad jag är...
    Vi funderade på att dra till IKEA idag bara för att käka lite och sen kanske kolla på eventuella möbler men det var ju inte nödvändigt.
    Usch, nu spelar mannen spel också.. vad ska man själv hitta på då?

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

uhh mammab, fy faaaan!
    Ingen kul grej alls. Gud vad småttingar alltid har en tendens att fara iväg. Men fan ta den jveln som satt i bilen, idiot som inte kan ta det lite lugnare. Det är exakt det jag hatar när man är ute med bilen.

Tänk om någons barn bara springer mot bilen och ser inte den. usch....

• Mommmy  Dearest

jo tur det men usch vad hemskt det kunde ha gått...
    bara du känner att du mår bra och vilar

måste bara fråga, fick du tag på de flesta saker till din arrangemang från plantagen? Älskar att pyssla sådär Funderar på att sysselsätta mig med lite scrapbooking och dekorationer... måste bara veta vart man kan hitta "billiga" grejer som ändå är snygga...

• Mommmy  Dearest

hehe

Grattis i förskott då! hoppas du får en fin helg

• Mommmy  Dearest

Åhhh äntligen kommit in!!!
    Hade problem med vårt internet sen igår. Mina tuttar har läckt ett tag nu, appropå Räcka ut tungan
    Igår gick jag på mitt första möte på föräldrautbildningen. Det var ganska kul, mycket mat att äta alla människorna där blir väl kul att lära känna.

Sedan gick vi ut med ett par av mina gammla vänner, var såååå kul, såg filmen 300 -!!!!!! åhhh helt gudomlig, allting var ju bara ögongodis, ingen handling eller så men faen vad fint gjort och vad snygga alla va!!!!!

Och sen tror jag att någon på föräldrautbildningen snodde mitt sl kort Så nu måste jag köpa ett nytt som ska räcka säsongen... vad faAAAAAN det är liksom sista två månaderna innan skolan slutar... usch...

• Mommmy  Dearest
    ÅHHH blir förbannad!!!

Mitt jävla internet har inte fungerat sen två dagar tillbaka nu. Det kanske kommer en lucka på 5 min där jag faktiskt kan göra någonting, sen säger datajäveln att det inte finns någon uppkoppling.

Nu är jag i alla fall tillbaka, jag orkar inte kolla igenom vad ni har pratat om än så länge flickor så jag kan helt enkelt berätta lite om vad jag har haft för mig.
    I förrgår kväll såg jag ju på 300, gud så jag vill ha den filmen, det är ju verkligen godis för ögonen alla ser så heta ut...

Och igår träffade jag ett par gamla polare från min grundskola, det var lite trevligt, plus att jag äntligen har hittat min studentklänning!!!! Ska gå och köpa den idag ihhh den är verkligen jättefin och det är inte en mammaklänning så jag kommer kunna se het ut ändå efter förlossningen Räcka ut tungan
  • Mommmy  Dearest

Donna69, hehe, ja det är den som går på bio nu, guuud du måste se den! min pojkvän tyckte att den var "komisk" så att säga, satt hela tiden och kommenterade hur snygga alla män var i filmen, tror inte direkt att det var så kul för honom. Kanske överdriver men jag tyckte i varje fall att den var härlig. Inte så mycket handling men härlig film...

Jo jag får ta och fota klänningen när jag kommer hem och om min internet funkar då också Fundersam

• Mommmy  Dearest

ohhh L2K, tänkte faktiskt fråga dig lite mer angående ert ställe där Flört för du sa ju att ni hade ganska mycket tid i kapellen och så. Om det möjligtvis finns en chans att ta en tripp ned till er, viga sig och så.

Vem kontaktar man där ni bor angående vigsel och så? För det vore trevligt att ta det lite avsides stockholm också.

• Mommmy  Dearest

mammab, vad rolig craving du har. Själv har jag nyklippt gräsmatta

• Mommmy  Dearest

åhåhåååå!!
    JA SNÄLLA!! för det verkar ju som att jag har större chans att gifta mig där än mitt inne i stan, plus att mitt inne i stan är inte sådär jättemysigt hellet...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3