Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

Lindisen, jag tycker absolut Leia, fast jag har hört jättemånga som har velat ha det namnet så Nova. Jättevackert

Ja eller hur, mässa istockholm!! skulle absolut vilja gå på den då, kan tyvärr inte åka ned till gbg....

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

Vad än för namn ni väljer så blir det alltid fint

GISSA DETTA!!!! Vi fick tid till vigsel i tornet i stadshuset, Ovalen heter det rummet. Enligt vänner och bekanta så är det jättefint men huvudsaken är att vi fick tid till vigsel!!!! 5/5 BÄR DET AV!!!! haha! nu banne mig ska jag ha dem där skorna!

• Mommmy  Dearest

Ja helt galet! För dem sa att det inte fanns några lediga tider FÖRE Juli och vi vill ju vara maka/make innan bebisen är född och det blir det nu! Helt underbart, fick panik en stund men det ordnade sig.

• Mommmy  Dearest

Tackar! nu måste jag informera mannen på jobbet, skicka iväg hinderprövningen osv. Kontakta vänner som ska vara med... oj oj oj vem skulle ana att det här året skulle bli något alldeles extra. Bebis på ingång, student och bli fru, haha...
    Det får bli vacker vigsel nu och ett riktigt maffigt bröllop när vi har mer pengar.

• Mommmy  Dearest
    ja, jag tänkte faktiskt aldrig på nervositeten. Det blir ju borgerlig vigsel nu och jag läste just igenom det dem kommer att säga, herregud, jag vill ju inte dö av garv. Och sen när man svarar, tänk om man inte får ut någonting... ishhh
    Hur och vart gifter ni er då?
  • Mommmy  Dearest
    copernicus skrev 2007-04-13 10:29:54 följande:
    grattis teenpreg. !!Skulle också vilja gifta mej men nu får det vänta till nästa sommar istället.Är så avundsjuk på min fd. bästa kompis! vi har inte haft så mycket kontakt på två år, men börjar nu närma oss varnadra igen- så skönt!Har fått veta att de ska sälja huset (bor på samma gata) och bygga nytt istället. Något vi också vill!! Nu har de köpt tomt i närheten av våra barnkvarter, på landet men nära stan. Det tar max fem minuter till köpcentrat (där jag jobbar) men finns hästar och massa natur!Jag vill kanske inte till det området även om jag och min sambo i 10 år pratat om att bo där, men jag vill bygga i ett område där det är barnvänligt och flera bygger samtidigt så det finns chans till kompisar till barnen.Det finns inte så många områden där hela kvarter ska byggas upp, utan det finns strö tomter, vilket inte passar oss riktigt!Suck!!Jag vill allt just nu! OCh är dessutom inne i boa perioden och vill inte bo kvar här!varför ska allt plötsligt bli så jobbigt???
    Åhh jag förstår, måste vara jättejobbigt. Var också inne på en sådär period då alla mina vänner helt plötsligt fick allting jag ville ha och behövde. Alla började flytta och till perfekta lägenheter.

• Mommmy  Dearest

Jo, planering på själva bröllopet är en HEL pärm här hos oss, allt från naglar till stolsutseende. Herregud lär ju aldrig ha råd, aja man kan alltid drömma

• Mommmy  Dearest

wohooo... så flickor! Tillbaka från att ha köpt skorna

Min studentklänning och skor ligger uppe i mitt galleri. Klänningen ser lite skum ut men den är mycket finare i verkligheten.

• Mommmy  Dearest
    L2K skrev 2007-04-13 15:48:03 följande:
    Puhhh!!!! Så har man än en gång läst igenom ett antal sidor!Teenis - satt här med dåligt samvete för att jag hade glömt bort att skicka uppgifterna till dig igår men så läste jag ju att det hade ordnat sig! Grattis! Vad skoj!!!Ser att ni pratar om klåda. Jag har åkt på det. Räcker med att jag tittar på brösten så kliar dom... Idag har det även börjat på armar och rygg... Behöver man oroa sig och nån som har nåt tips?
    hehe ja det är helt okej vi fick mail från stadshuset idag där dem sa att det fanns en ledig tid så då var det bara att tacka ja Men tack ändå för din information!
  • Mommmy  Dearest

tack så mycket tjejer! jag vet att jag inte kommer att ångra skorna alls klänningen är så fiiin med och utan mage.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3