BF Juli-07 Nr3
Lindisen, jag tycker absolut Leia, fast jag har hört jättemånga som har velat ha det namnet så Nova. Jättevackert
Ja eller hur, mässa istockholm!! skulle absolut vilja gå på den då, kan tyvärr inte åka ned till gbg....
Lindisen, jag tycker absolut Leia, fast jag har hört jättemånga som har velat ha det namnet så Nova. Jättevackert
Ja eller hur, mässa istockholm!! skulle absolut vilja gå på den då, kan tyvärr inte åka ned till gbg....
Vad än för namn ni väljer så blir det alltid fint
GISSA DETTA!!!! Vi fick tid till vigsel i tornet i stadshuset, Ovalen heter det rummet. Enligt vänner och bekanta så är det jättefint men huvudsaken är att vi fick tid till vigsel!!!! 5/5 BÄR DET AV!!!! haha! nu banne mig ska jag ha dem där skorna!
Ja helt galet! För dem sa att det inte fanns några lediga tider FÖRE Juli och vi vill ju vara maka/make innan bebisen är född och det blir det nu! Helt underbart, fick panik en stund men det ordnade sig.
Tackar! nu måste jag informera mannen på jobbet, skicka iväg hinderprövningen osv. Kontakta vänner som ska vara med... oj oj oj vem skulle ana att det här året skulle bli något alldeles extra. Bebis på ingång, student och bli fru, haha...
Det får bli vacker vigsel nu och ett riktigt maffigt bröllop när vi har mer pengar.
Jo, planering på själva bröllopet är en HEL pärm här hos oss, allt från naglar till stolsutseende. Herregud lär ju aldrig ha råd, aja man kan alltid drömma
wohooo... så flickor! Tillbaka från att ha köpt skorna
Min studentklänning och skor ligger uppe i mitt galleri. Klänningen ser lite skum ut men den är mycket finare i verkligheten.
tack så mycket tjejer! jag vet att jag inte kommer att ångra skorna alls klänningen är så fiiin med och utan mage.