Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

hehe självklart!

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest
    Zandrisen, hehe - det var inte direkt någon handling i filmen, krig och dö. Typ det. Men du måste ju hålla med om att snubbarna där var inte att leka med Flört Jag vet inte varför jag gillar den så mycket, den var bara så kraftfull.
  • Mommmy  Dearest

När du säger det där lindisen så får det mig att vilja åka till Gålö campinglats (hyra stuga) i höst för att plocka gudomligt mycket blåbär...

• Mommmy  Dearest

Åhåhåååå, igår gick jag ju och köpte min studentklänning Räcka ut tungan Gissa om jag inte hittar 2 PERFEKTA PAR SKOR!!!! faaaaan säger jag bara... Att det just skulle vara två perfekta par som jag BÅDA älskar. Usch för min obsession för skor!
    Båda hittade jag på DIN SKO och båda paren var kostar 340... urk. att ta studenten kostar apa.

Jag kommer ju inte att kunna använda båda skorna men jag tänkte att den ena kan jag använda när jag blir vigd och den andra under studenten, eller hur??! Fundersam Plus att skor jag köper används inte bara en gång utan flera gånger så jag får väl ändå ut det mesta av det? Jag köpte det ena paret igår och lade undan det andra tills idag. Ska jag gå och köpa det andra paret också? Borde kanske tillägga att jag inte har pengar kvar men att mor min kanske skulle lägga ut för dem. Känns ganska hemskt men å andra sidan har jag lagt ut DET mesta själv för min student.

Usch, nu har jag betalat för(helt själv): Klänning, mössa, studentskiva (hyrning), studentskiva (middag x2), plakat x2, skor osv... Då är det väl ändå helt okej att be om lite pengar för ett andra par? Räcka ut tungan faaaan vad naiv jag är just nu...

en aning för långt också... ursäkta.

• Mommmy  Dearest
    mammab, ja bestämde mig för att göra det pga att jag vill ändå kunna visa dem att jag och min lilla familj kan klara det mesta utan deras hjälp. Det tog ju ett tag i början för dem att vänja sig med denna graviditet, dem hade hellre sett mig bli gravid efter universitet osv. Så det här är väl ett sätt att visa dem att jag faktiskt inte behöver så mycket hjälp Räcka ut tungan Ohh ja just det! Nagelförlängning!!! det ska jag betala för också!
  • Mommmy  Dearest
    mrsbygg skrev 2007-04-13 08:57:03 följande:
    okej! min mamma var chockad i börjar tror jag men glad sen!!hon va la glad att jag fick lov att vara nykter på min student hehe...var juh gravid med saga när ja tog studenten!men dom betalade allt. hårklippning +färgning och slingor, naglar, kläder o skor, plakat, mat och dryck. mössan..sen fick ja en jäkla massa pengar i student present 10tusen av mamma å pappa och 10tusen av syrran jäkla otur att vi flytta precis då så allt gick till möbler å skit..skulle tagit körkort för dom pengarna jag fick av syrran..suck..
    Åhh!! Du va det?!!!! Tufft, hur var det för dig och så då? Du kunde väl inte heller åka flak antar jag? Jag räknade ut att jag kommer vara i v. 36 (35+4) när jag tar studenten så det blir ett definitivt nej för mig. Vill ju inte riskera något.

Jo jag skulle få EN massa pengar av mamma när jag fyllde 18, blev lovad det sen jag var liten så dem får jag väl inom den närmaste framtiden. Är redan 18 för att inte förvirra folk....
    Min mamma var också chockad men hon är glad nu Pappa är bara orolig hela tiden, tror typ att världen går under. Fast jag har liksom inte vågat fråga dem så mycket om pengar, speciellt pappa för det är fortfarande ganska känsligt...
  • Mommmy  Dearest
    Vickyb skrev 2007-04-13 08:57:39 följande:
    Ja du kan gått och väl begära att hon skall lägga ut på dina skor. Jag betalade ingenting på min student.. Förutom lite av kläderna. Men sen var resten deras ansvar.. eller pappas, för mamma fanns inte då
    Vad bra, då ringer jag mamma och ber om lite pengar... ihhhh jag tar bild på skorna och klänningen sen så ni får se dem HELT UNDERBARA!

mammab, vad använde du dig för slags studentklänning med tanke på att du också var gravid då?
  • Mommmy  Dearest
    mrsbygg skrev 2007-04-13 09:10:01 följande:
    jag åkte flak..men jag va inte så långt gången, var typ i 3:e månaden eller nå sånt..så det syndes inte ens...hehemen va inge skoj å vara spik nykter me stup fulla klasskompisar hehe...
    jo jag vet, när jag inte var gravid var jag en av dem som hade mest kul som full. Blev alltid så himla social, men det hindrar mig inte nu Fast det känns ganska synd att inte kunna delta lika mycket i studentfirandet som alla andra Istället får jag skryta med magen
  • Mommmy  Dearest
    okej... men då tog du studenten för 2 år sedan? åhhh jag längtar så tills jag är klar med skolan...
  • Mommmy  Dearest

åhh vad jag känner igen det där! Var på en fest hemma hos en polare som fyllde 19, jättemånga ur vår klass kom dit och jättemånga av killarna erbjöd sina stolar, att hjälpa mig ned för trappen osv. Jag kan ju liksom gå men dem verkar inte förstå det...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3