BF Juli-07 Nr3
hehe självklart!
hehe självklart!
När du säger det där lindisen så får det mig att vilja åka till Gålö campinglats (hyra stuga) i höst för att plocka gudomligt mycket blåbär...
Åhåhåååå, igår gick jag ju och köpte min studentklänning Gissa om jag inte hittar 2 PERFEKTA PAR SKOR!!!! faaaaan säger jag bara... Att det just skulle vara två perfekta par som jag BÅDA älskar. Usch för min obsession för skor!
Båda hittade jag på DIN SKO och båda paren var kostar 340... urk. att ta studenten kostar apa.
Jag kommer ju inte att kunna använda båda skorna men jag tänkte att den ena kan jag använda när jag blir vigd och den andra under studenten, eller hur??! Plus att skor jag köper används inte bara en gång utan flera gånger så jag får väl ändå ut det mesta av det? Jag köpte det ena paret igår och lade undan det andra tills idag. Ska jag gå och köpa det andra paret också? Borde kanske tillägga att jag inte har pengar kvar men att mor min kanske skulle lägga ut för dem. Känns ganska hemskt men å andra sidan har jag lagt ut DET mesta själv för min student.
Usch, nu har jag betalat för(helt själv): Klänning, mössa, studentskiva (hyrning), studentskiva (middag x2), plakat x2, skor osv... Då är det väl ändå helt okej att be om lite pengar för ett andra par? faaaan vad naiv jag är just nu...
en aning för långt också... ursäkta.
åhh vad jag känner igen det där! Var på en fest hemma hos en polare som fyllde 19, jättemånga ur vår klass kom dit och jättemånga av killarna erbjöd sina stolar, att hjälpa mig ned för trappen osv. Jag kan ju liksom gå men dem verkar inte förstå det...