Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

Jo, tack! Just nu ca 75j-k.....

• humlan1973

Hehe hihi, samma har! Skont att hora att det ar fler med forstora brost. Ar sa trott pa dem... Normalt ar jag 70g. Onskar att de vore 70c. det vore perfect...

Men Gustaf melbin i gamla stan ar super bra. De har allt, aven amnings bh.

• humlan1973

Just nu har jag en chock rosa med spets och broderi som heter freja... mmm ur snygg

• humlan1973

Joda, becka det blir vall bra, men jag hall pa att kollapsa for 2 ar sedan och da kom ungen i slutet av maj..

• humlan1973

Det later ju nagot. Mitt storsta orosmoment ar att jag fick campaltunnelsyndrom sisst och svulnade som en korv, och varmen ar val en faktor. Hoppas jag slipper det denna gangen. Har redan stangt av elementet i sovrummet.

• humlan1973

Tack for radet zandris! Jo, jag ska ju in till stan pa lordag med maken... vi kanske slinker in pa Gustaf Melbin och tar en titt. Annars kanske det blir bikini om man nu ska bo i den i sommar...

• humlan1973

jag har glomt att ta min jarna tabletter i 5 dagar. Jag ar helt slut.... jag fattade inte att det kunde ga sa fort...

• humlan1973

Pusselbiten86: Det finns inget man kan saga for att det ska bli battre, men vi finns har och lyssnar om du behover! *Kramar om*

• humlan1973

OT: Jag maste bara beratta vad som hande mig nu i helgen. Jo, mannen och jag skulle ha en mysig hotell weekend inne istan, forsta ggn med barnvakt. Svarmor har varit har och solat in sonen pa dagis, sa hon skulle vara med honom. Jo, nar vi kommer in pa hotellet efter en dags shopping, sa upptacker jag att jag glomt packa min smink vaska inte sa kul nar man vill gora sig fin till middagen... men det var ingen att gora. Fick ducha, struntade i haret och ansikter . Men pa morgonen ville man ju anda ta sig en liten duch, sa jag tar mitt ny inkopta shampo och balsam med mig in i duchen, shamponerat och skoljer och ska satta i balsam... men tror ni att det var balsma i flaskan, nej, det var shapmo, dom om min forvaning . Ja, det var bara att skoljaur. Tyvarr har jag jatte tjockt har sa jag kunde inte kamma haret efter, hihi, jag sag ut som ett pask ris! Snacka om otur. Men det var en mysiig helg iaf.

• humlan1973

Nathalie009:Inte for att jag vill var nagon moraltant, men sola inte solarium nar det finns sprytan eller brun utan sol...

Jo, man kan fa pigmentflackar, och jag tror ju inte att det ar sa farligt for bebisen, men den vander sig automatiskt fran ljuset, den har ju inga glasogon for sina ogon.. det maste vara obehagligt.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3