Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

jonas gick till mackan..fanns inge hamburgerbröd där så han köpte nå annat..d får han ta hehe...
    fanns tre hamburgerbröd i frysen dom tar saga å jag

nehe, gå å skära lite lök å tomater då...fy fan va trött ja är..

• mrsbygg

blää super mätt...va super gott me d andra brödet!

ne nu ska ja vila ryggen en liten stund sen ska ja börja böka med klk igen..*suck*

• mrsbygg

jag pluggade...men hoppat av tre ggr pga min depression inte alls kul..kunnat vart halvägs till ssk nu..suck..

sådär då..klk färdig snickrad hoppas bara d inte rammlar ner, skulle va min vanliga tur!
    imorrn fortsätter ja me att sätta upp hyllor på balkongen..
    ska till psykologen imorrn oxå. usch..inte på prat humör..

här trycker det neråt mer eller mindre hela tiden, iblan dgör det riktigt jäkla ont och ja tror bäbis ska flyga ur mig..
    känns precis som vid förlossningen när huvet är på väg ut..riktigt läskigt..

• mrsbygg
    Helenander skrev 2007-05-16 07:48:41 följande:
    Zandrisen - Jag förstår "gnället", skulle nog bli skogstokig om jag blev sängliggande utan tv (1:an och 2:an räknas inte som tv) eller böcker, hua, måste vara jobbigt nog ändå.Zelda - Vad skönt att du fick HP beviljat!Mammab - Ska du verkligen hålla på så mycket när du får ont och tryck neråt!!? Jag tar varje chans att gnälla och bara lägga mig och låta någon annan göra jobbet jag Vad gäller trötthet så är jag också fruktansvärt trött nu, känner att allt på jobbet tar säkert dubbelt så lång tid nu som det brukar göra, hjärnan hänger inte med liksom. Å andra sidan brukar jag vara VÄLDIGT effektiv så nu kanske jag har normal arbetstakt Min trötthet kan i och för sig kanske förklaras av att de senaste två veckorna har jag inte sovit mer än i genomsnitt fem timmar per natt upphackat på många perioder eftersom min dotter gråter större delen av nätterna, tror jag behöver lite mer sömn än så faktiskt...Skolan längtar inte jag tillbaka till heller, tog mig igenom tre års högskolestudier också efter gymnasiet trots att jag var fruktansvärt skoltrött och nu vill jag aldrig se en skola mer i hela mitt liv. Är visserligen glad att jag gjorde det då men aldrig mer Att dessutom få lön är sååå mycket bättre än studiemedel
    ja för sjutton! jag måste hålla på å göra det själv. annars blir det inte som ja vill ha det hehe..

och vill bäbis ut så får den gärna komma ut!! så trött på va gravid så snart ställer jag mig och hoppar upp och ner tills den ploppar ut
  • mrsbygg

om våra semester planer går in så kommer vi åka till kolmården med ungarna i början av augusti! mysig å åka me bäbis

sen ska vi bo två nätter på vildmarks hotellet där brevid. blir en lagom semester, saga får ha skoj, lagom jobbigt att gå med bäbisen där. finns mycket ställetn att sätta sig och amma på! så d blir utmärkt

sen skönt å bo på hotell oxå ist för att åka super tidigt på morgonen, sen komma dit sen stressa runt för att hinna med å se allt sen åka hem trötta å griniga!
    nu komemr vi dit på fredan, går i parken på lördan occh söndan sen åker man hem på sönda kvällen..

• mrsbygg
    Mum23 skrev 2007-05-16 10:14:47 följande:
    Har oxå 60 dagar kvar...drygt!mammmab: Har bf samma dag, 14 juli? Fast du får väl före ändå!
    ne..har bf den 18 tydligen..
  • mrsbygg

jag har kort menscykel så däför har ja inte lika många dagar kvar.
    så jag är gravid 3 dagar mindre än genomsnittet...

därför d skiljer så från person till person..

• mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-05-16 10:37:55 följande:
    mammab; ja alltså det vet jag ju :) Men fortfarande så stämmer det ju inte att du har 60 dagar kvar om du har bf den 18de? Det jag menade :P
    ska man räkna på datumen i almenackan så har jag 62 dagar kvar..

men räknar man efter mens äl osv så ska jag ha 59 dagar kvar..
    vet exakt när min mens börja å sluta och när jag hade äl..så egntligen borde ja ha bf den 14..
    men enligt ul ska jag jag ha den 18..men som sagt är inte ul 100% diffar ju på +/- 1-2v..
  • mrsbygg
    Trollie skrev 2007-05-16 10:43:39 följande:
    Zandrisen:Ja, den artikeln lär det bli reaktioner på....... Här kommer det en länk med tips om både gipsmagar och BB-väska plus lite annat smått åoch gott. Visst ja kanske det viktigaste för mammab, en igångsättnings drink !!!hem.passagen.se/september2003/tips.html
    haha tack ska provas! fast väntar nog en vecka till iaf..
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3