BF Juli-07 Nr3
jonas gick till mackan..fanns inge hamburgerbröd där så han köpte nå annat..d får han ta hehe...
fanns tre hamburgerbröd i frysen dom tar saga å jag
nehe, gå å skära lite lök å tomater då...fy fan va trött ja är..
jonas gick till mackan..fanns inge hamburgerbröd där så han köpte nå annat..d får han ta hehe...
fanns tre hamburgerbröd i frysen dom tar saga å jag
nehe, gå å skära lite lök å tomater då...fy fan va trött ja är..
blää super mätt...va super gott me d andra brödet!
ne nu ska ja vila ryggen en liten stund sen ska ja börja böka med klk igen..*suck*
jag pluggade...men hoppat av tre ggr pga min depression inte alls kul..kunnat vart halvägs till ssk nu..suck..
sådär då..klk färdig snickrad hoppas bara d inte rammlar ner, skulle va min vanliga tur!
imorrn fortsätter ja me att sätta upp hyllor på balkongen..
ska till psykologen imorrn oxå. usch..inte på prat humör..
här trycker det neråt mer eller mindre hela tiden, iblan dgör det riktigt jäkla ont och ja tror bäbis ska flyga ur mig..
känns precis som vid förlossningen när huvet är på väg ut..riktigt läskigt..
om våra semester planer går in så kommer vi åka till kolmården med ungarna i början av augusti! mysig å åka me bäbis
sen ska vi bo två nätter på vildmarks hotellet där brevid. blir en lagom semester, saga får ha skoj, lagom jobbigt att gå med bäbisen där. finns mycket ställetn att sätta sig och amma på! så d blir utmärkt
sen skönt å bo på hotell oxå ist för att åka super tidigt på morgonen, sen komma dit sen stressa runt för att hinna med å se allt sen åka hem trötta å griniga!
nu komemr vi dit på fredan, går i parken på lördan occh söndan sen åker man hem på sönda kvällen..
suck 60 dagar kvar...tiden går bra jäkla sakta...
jag har kort menscykel så däför har ja inte lika många dagar kvar.
så jag är gravid 3 dagar mindre än genomsnittet...
därför d skiljer så från person till person..