Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

zandrisen skrev 2007-05-17 23:36:43 följande:
    Min grabb håller också på och stökar runt ovanligt mycket, trycker på nedåt så att jag nästan väntar mig att han ska kika fram mellan benen...
    jo..känns som huvet är halvägs ute ibland..

pullan känns alldels konstig...sjukt obehagligt..
  • mrsbygg

nej nu går ja å lägger mig...

jätte trött, och bäbis tar död på mig..

natti natti tjejjor...

• mrsbygg
    Helenander skrev 2007-05-18 08:44:49 följande:
    Vad roligt det låter med all shopping... IKEA är rena rama våta drömmen för mig att knalla runt på, älskar att ändra om hemma och handlar man på IKEA behöver det ju inte bli så dyrt Att bygga ihop eländet är desto värre tycker jag, har haft två byråer till sovrummet hemma sedan i februari nu som min sambo skulle byggt ihop men han gör det ju aldrig Igår tvingade jag honom därför att bära fram paketen till vardagsrummet så satte jag mig och byggde ihop det hela, säger bara det mammab, hur orkar du hålla på med sådant där??? Jag fick halsbränna, magont, ryggont och kunde knappt ta mig upp från golvet när jag var färdig med båda och ändå har jag inte särskilt mycket gravkrämpor i vanliga fall... Bra blev det i alla fall Nu måste jag bara ta en tur dit igen för att köpa en kontorsstol, två hyllor att ha som sängbord och ben till sängmadrasserna så är jag ganska nöjd med möbleringen i sovrummet sedan. Väggar och golv är en helt annan sak, min sambo har hållit på att renovera där inne sedan januari nu, han skruvar typ en skruv i veckan eller något nu så en vägg är bara gipsplattor och de övriga tre ser hemska ut. Golvet skall också bytas men det är inte sååå hemskt i alla fall. Måste försöka tvinga honom att göra färdigt det rummet innan bebisen kommer men vet inte riktigt hur bara...
    haha jadu ja vet inte..blir förbannad när skruv helvten går sönder osv osv. så du puchar juh lite
    klk var ingen höjdare att bygga ihop..fick smått kramp i armarna..står på en pall så ja kanske blir 180, men det är 2.40 i tak...inte lätt att skruva nåt då
    men skiten är på plats iaf..men sen om det rammlar ner är en annan sak..
  • mrsbygg

morrn föresten...suck. skulle kunnat sova nu ja med men måste gå över till mamma me sitt kontokort.

fän, vill ha ett rum till i denna lägenheten, så kunda man sitta å påta med ett bäbis rum! jag har massor med idéer..men men...får inreda massor sen när det bli hus flytt. och det blir det om 1-1½ år om jag får bestämma!

nehe, jaha...ringa mamma snart å se om hon ens är vaken. hon skulle promt ha tillbaka det på förmiddan för hon skulle ner på stan eller nått. men känner ja henne rätt så skiter hon i det. och jag hade kunnat fått sovit vidare...

• mrsbygg

asså nu gör det faktiskt riktigt ont.

bara hugger å ilar..känns som nån sitter med nålar å rakblad å skär å sticker mig i livmodern...rycker till varje gång d hugger till gör så jäkla ont...

ska lägga mig och vila lite innan ja börjar med mat..

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-18 17:38:53 följande:
    ja här inne har det varit lugnt idag verkar det som! Jag kan meddela att jag mår mycket bättre efter att ha vilat hela dagen. Känner mig fortfarande trött och ser fram emot att ligga i soffan och bli ompysslad hela kvällen. Har typ fått förbud av sambon att greja här hemma jag måste vila säger han... bara att lyda order då kanske...mammab; går det inte över bör du kanske ringa för att se att inget är tokigt med dig eller bebisen, bättre kolla en gång för mycket!!Avis på alla er som varit runt å handlat. skulle va lite småkul att åka till ikea, men det får bli en annan dag!!
    vilat 1h nu.. har gått över...
    antar att d är bäbis som fixerar sig men d gör riktigt ont när den börjar borra sig neråt..

bara väntar på att proppen eller vattnet ska gå..hoppas d gör d snart...
    men jag har en svg känsla av att ja kommer gå över tiden.

men när ja prata me min psykolog om det så sa hon att magen har sjunkigt är ett tecken på att kroppen förbereder sig på förlossning, och bäbis sjunkigt längre ner...
    så hon tror absolut jag får tidigare! men men vi får se..

nu ska ja fixa maten..
  • mrsbygg
    Jessa6 skrev 2007-05-18 18:08:55 följande:
    mammab: "skönt" ändå att den borrar sig nedåt, min har inte ens vänt sig än. Så min kommer nog itne att sjunka på ett tag.Vallmar: Det blev en Emmaljunga City Jet med Citykorg. Skickar över lite kramar till alla er som känner att ni behöver lite extra...
    ohh vilken färg har ni skaffat?

jag vill oxå ha en såb vagn i jungle lime
  • mrsbygg
    Jessa6 skrev 2007-05-18 18:18:45 följande:
    mammab: Vi tog en i Sport Carbon. Ganska så svart och silver. Lungle lime är fin med, de ser så häftiga ut tycker jag, lite sportiga!!
    ja!! sett många som har lime på stan å den är så snygg!!
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-18 18:47:42 följande:
    Men smurf!Jag hade exakt likadant, stickande skärande smärta neråt. Var nästan på väg att ringa förlossningen  och fråga om det är möjligt att bebisen är på väg ut...med hjälp av en kniv?men nu har jag sovit i drygt 1 timme och det har lugnat ner sig.vad sjutton pysslar våra bebisar med?
    Beckah82 skrev 2007-05-18 18:48:51 följande:
    *åh* hoppas det är så för då kommer jag slippa vänta jättelänge också!
    ja, känns som ungen sitter med rakblad och tusen jätte kanyler eller nått och plågar min stackars livmoder å bäcken..hur sjutton har den lyckats smuggla med sig d in i magen?! Förvånad

jo, hoppas verkligen att bäbis kommer tidigt..min mage skönk tidigt me saga oxå, hon var fixerad väldigt tidigt oxå! så jag håller mina tummar hååååårt...
  • mrsbygg

och så början den igen...helt öm i nedre delen av livmodern..

ska nog lägga mig en sväng igen då..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3