Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

morrn morrn...idag ska ja få up alla jäkla hyllor hade ja tänkt..får se hur d går med det..

annars händer inte ett skit, vi är totalt panka, jag har tom lyckats få minus på mitt konto. suck..
    men kanske får barnbidraget imorrn? eller blir det på måndag..jaja kvittar ska endå gå till räkningar..

ne nu ska ja försöka sätta igång här...

• mrsbygg
    Halvblod skrev 2007-05-17 10:42:23 följande:
    Zelda och little baby: Grattis till beviljad HP Humlan: Haha, lite kul att du ska vara pedagogisk med din 2-åring. Jag sa till sambon häromdagen att vi kanske borde köpa en docka som han kan träna lite på nu innan förlossningen. Milla: Krya på dig, inte kul att vara sjuk under grav. Hoppas du slipper åka in till förlossningende närmsta veckorna! mammab: aha...är det järntabletterna som gör mig gasig??? Jag som trodde det var lök jag inte tåler längre. Jag klarar knappt av att leva med mig själv och stanken just nu...ska köpa miniform idag. misan: Skönt att allt var okej! Lindisen: Jag älskar naturskivor och använder mig mycket av det under perioder då jag har svårt att slappna av och framför allt att sova. Kan framför allt rekomendera havsbrus. Mina skivor ska med till förlossningen. Zandrisen: Hoppas du får din dator snart så att du inte behöver vara sängliggande OCH ha tråkigt! Tror visserligen att det är tur för många av oss att du är just sängliggande då du har massor med tid att peppa alla oss som av olika anledningar mår dåligt....jag hoppas verkligen att jag kan ge tillbaka någongång då du behöver lite mental styrka! Kram till alla som mår dåligt av olika anledningar!!!! Vi ska ta oss upp igen och kommer att blir världens bästa mammor...ibland behöver man bara lite tid till att må dåligt för att uppskatta när man mår bra!!!!
    kan vara! fast d kan inte ja skylla på längre. har inte tagit dom sen ja fick dom i princip..
    så nu vet ja inte va det är..
  • mrsbygg
    Jessa6 skrev 2007-05-17 12:00:45 följande:
    Jag kan säga att jag tycker det börjar bli jobbigt men att jag njuter ändå. Snart är vi tre här och inte bara vi två som kan gosa och mysa när vi vill. Fast att det är jobbigt emellanåt så är det ju snart över, så får jag tänka.Funderar på det här med sd. Ibland blir min mage stenhård men jag får inte ont eller nåt sånt men det känns ansträngande och man blir helt slut efter ett tag. Är det sd??
    låter som sd!
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-17 15:45:03 följande:
    Är det fler som redan fått hängbuk?Min mage har trillat ner! Okej att det är lättare att andas men det är ju...fult...(bild i fototråden).Ska strax hem till syrran...hon tänkte få mig att äta lite genom att bjuda på mat tur man har systrar...en hel bunt.
    haha ja häng buk har man fått magen har trillar ner ordetligt synns mest framifrån..

min psykolog skratta åt mig här om dan, hon tyckte ja skulle skaffa nått som höll upp magen hehe...hon é rolig hon

skönt att d känns bättre med killen..kännde igen det du skrev i att han blivit en annan person. det har min karl oxå blivit. min deprission tär så enormt mycket på honom. så han mår inte alls bra han heller..vi trycker lixom ner varandra inte konstigt man bråkar jämt i princip
  • mrsbygg

fick låna pengar av mamma så nu har ja handlat så vi har mat så d räcker fram till löning iaf! skönt det...

kokar potatis nu, ska göra potatismos och köttbullar me gräddsås...super hungrig...

nej peta lite på potatisarna sen börja me såsen!

• mrsbygg

skrev inte heller nå brev. jag han lixom aldrig hehe..

men jag visste va ja ville ha å rabbla upp det, men inte sjutton fick ja nått för det dom han aldrig..surt som sjutton..

men det funka fint fint bara med lustgasen!!

• mrsbygg
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-17 19:43:10 följande:
    Ni vet möjligtvis inte var man kan hitta stooooora Amningsbehåar?Hittar inga någonstans
    jag köpte min på en bäbis/barn butik här i v-ås...

vet inte vart dom kan ha någonstanns....
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-17 23:20:39 följande:
    Men HERREGUD!Jag insåg just att shit! Vi är ju för sjutton snart framme! Snart börjar det ploppa bebisar! Jag är i vecka 34 strax (om 40 min typ) ...det är ju JÄTTEMYCKET bebis är helt färdig, ska bara växa lite till, kan ju typ andas själv och sådant nu ju!Shit...nyss grattade vi varandra till plussen...och sen gick alla och väntade på rutin-UL och sen var det halvtid...och nu...SLUT snart!Vi är snart färdiga! Heeeelt fantastiskt så bra gjort av oss
    hehe..såå coolt. om nägra veckor sitter vi här me bäbisar å försöker skriva och amma sammtidigt

jonas sa precis är säkert nån som får om 2 veckor...me tanke på dom som ska ha i början av juli! saga kom juh 35+3 alltså v.36...

ohhhhh va ja önskar att denna kommer runt den veckan oxå!
  • mrsbygg

aj...jäkla unge...
    nu får fixerings fasen vara över..fattar inte hur ja kunde missa d med saga...
    mitt bäcken kan fan inte ha krymt?!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3