Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

JoNaLi skrev 2007-05-16 13:36:34 följande:
    Jag skalll oxå till min idag.. orkar egentligen inte.. vill bara vara hemma å slappa.. men jag måste.. har inte mått så bra de senaste dagarna.. *blä*
    vill inte heller egntligen jag har måt brra..eller mja..har inte hinnit tänkte så mycket på hur ja mår eller inte mår..haft fullt upp...

alltid jobbigt att ta sig dit *kramar*

nu ska ja iaf få på mig nå kläder..kan inte gå halvnaken...
  • mrsbygg
    JoNaLi skrev 2007-05-16 13:40:52 följande:
    *kramar till dig med* Vi är starka som orkar gå trotts att det tar emot!
    jo, fast jag har redan avbokat en gång...men då kände jag verkligen inte alls för att gå och prata klarade bar ainte av det...

nehe ringa min pappa å se vart han tagit vägen..
  • mrsbygg

usch så trött man är då..kanske skulle äta sina järntabletter...men ja blir så gasig d är hemskt!!
    svimmar nästan själv av stanken..

håller på å ska fixa mat..håller på tina kött. ska göra "köttgryta"..hoppas bara ja har bulgur så d räcker..vette sjutton va vi ska till annars..

• mrsbygg

men suck..bulgurn kommer inte räcka..
    nån får ta makaroner får la bli jag eller saga då..

• mrsbygg

*tankar å kramar till mjukis!*

happ fick man mat idag oxå då..sååå trött...
    vill lägga mig och sova lite..jonas skulle gå å leka me saga medans ja laga mat men va gör han han slocknar i hennes säng så hon sitter å leker själv medans han sover haha..

ne ska lägga mig och vila lite, d är ja värd..

• mrsbygg

urk..nån som kan förklara varför jag får hemska illamående attacker och har hemska hemska gaser, dör av lukten!
    plus d här jäkla trycket av bäbis...får panik snart...

• mrsbygg
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-16 21:44:22 följande:
    Du är inte ensam.. Ja kan inte känna doften av bacon... av kött överhuvudtaget Samt att bebis trycker åt alla håll o kanter....
    kött??
    misan84 skrev 2007-05-16 21:45:09 följande:
    Hejsan. Hemma igen från sjukhuset. Allt gick bra. Bebben mådde bra o tappen var fin. Dem gjorde en 30 minuters ctg o det såg fint ut. Så det var vanliga förvärkar. Skönt. Men kändes lite lustigt att ligga på förlossningsbedden bara hehe. Hade ju en usk bm och läkare hos mig så man tänkte lite hur det kommer bli den dagen den vill ut
    va skönt att allt gick bra!
  • mrsbygg
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-16 21:49:09 följande:
    MammabJapp kött... de funkar inte vadå då?Jag syftade på detta osm du skrev om d undrade nån som kan förklara varför jag får hemska illamående attacker
    jaha..ne asså jag får det inte för ja ätit nått eller så..
    jag bara få hemska illamående attacker, tror ja ska tuppa av eller spy..

sen trycker bäbisen sig neråt så d gör så jäkla ont, tårarna bara rinner av sig självt..
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-16 21:53:33 följande:
    Har pratat med Mathias i telefon..han vill inte försöka igen inte nu iallafall då han anser att vi har för mycket trassel. Kanske en framtid och bla bla bla.Kan knappt äta längre...två dagar nu utan att äta riktigt och bara ont ont ont i magen...men nu har det onda övergått i täta SD utan smärta istället. Blir inte klok på detta. Orkar inte...inte nu! Vill bara lägga mig ner och sova och slippa allt...städa, äta, allt allt allt...bort med allt.Victor är iaf hos sin farmor tills på söndag så...
    usch va jobbigt!! menar han att han ska lämna dig själv me alvin?
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-16 21:59:47 följande:
    mm vi ska inte bo ihop...för mycket problem, kanske går att lösa för att hitta tillbaka men inte just nu...men allt med Alvin vill han ju vara med på och ha honom så mycket han kan och får.Själv är jag inte sugen alls...han kan få honom...varsågod. Bara jag kan slippa ALLT...går och gömmer mig i någon mörk garderob och hoppas att världen är förändrad när jag kommer ut.Jag vill ju inte dö precis...men orkar fan inte leva heller...
    usch va jobbigt..gått igenom samma sak, fast tvärtom va jag som inte orkade mer. mådde för dåligt i min dep. så ja lämna allt...

men vi lyckades hitta tillbaka till varandra, visst fan har vi det tufft fortfarande, men d är bara att stå ut. det går över!

hoppas ni hittar tillbaka till varandra!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3