Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

blir bra snurrig av alla uträkningar..bara bäbis kommut inann bf är ja glad

• mrsbygg
    misan84 skrev 2007-05-16 10:56:46 följande:
    Uscha vad rädd jag är nu. Har haft förvärkar till o från i ett par veckor o idag molande mensvärk i en timme. Så jag ska vara på förlossningen vid 14.00 för dem ville kolla mig o bebben. Skulle bara ringa o rådfråga trodde inte jag skulle behöva åka in:( Uscha är så nervös hoppas min lill* mår bra....
    lycka till!! hoppas allt ser bra ut!
  • mrsbygg
    Calylite skrev 2007-05-16 11:00:09 följande:
    Jag är såååå less, vill ha ut en nu, ja kommer bli galen om den går över tiden.
    känner d samma...
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-05-16 11:01:26 följande:
    calylite: haha ja men tyvärr e d ju rätt vanlgit att man går över några dagar..tror de e 80% av alla förstföderskor föder iaf inom en vecka efter BF :)
    jag hade tur å fick 4 veckor tidigt ja skönt att vara en sån som skiter i statestiken
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-05-16 11:04:44 följande:
    mammab: a msåte varit skitskönt. Lr ja jag hade nog itne velkat föda så mkt förtidigt eftersom Evelina vägde så lite när hon föddes efter BF så då hade hon varit sjukt liten:PMen udnra va d kan ha berott på.. för min moster födde sin första exakt en månad förtidigt, men då vägde unden nbästan 3 kg endå.. men andra barnet gick hon över tiden.. skumt de där!kanske kan bero på stress lr nåttja behövde bara gå över 2 dagar sen började mina värkar så blir glad om d e samma sak nu :D
    saga var normal stor för den tiden! dom ska juh väga mellan 2700-2800 tror ja i v.36 och saga väde 2740 när hon föddes så hon var helt normal, fast hon var juh endå liten lixom..

jag har ingen aning varför saga kom tidigt, men tror mycket hade me stress att göra...jag är rätt stressig av mig och ska göra allt själv hatar att ta hjälp från andra! då blir det bara slaffigt gjort hehe

har typ stressat ennu mer denna graviditeten och d har jag juh tom känt av.
    när ja vänta saga hade ja inte en enda sd, förutom morgonen när slemmisen gick då fick ja min första sd/ förvärk va riktigt läskigt..
  • mrsbygg
    little baby skrev 2007-05-16 11:02:55 följande:
    Samma här...vill helst föda innan BF....orkar inte mer igår sparkade hon så hårt så tårarna bara rann på mig...inge roligt längre....
    så vart det här med..fast nu har nog bäbis sjunkit lite så den får inte in dom där klockrena jäklarna i revbenen som man typ dog av..tårarna bara börja rinna av sig självt..riktigt ont gjorde det..

nu gråter ja bara för det gör så jävla ont när den ska borra sig neråt..skit unge...
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-05-16 11:16:24 följande:
    Fast ä'ven om jag vill ha ut ungen så skulle jag nog känna mig stulen på min graviditet om den kom så mkt som en månad för tidigt.. d skulel liksom kännas lite fel faktikst :P
    nädå! ja blev bara glatt överaskad..jag var så jävla stor oxå så ja blev bara glad..
  • mrsbygg

igår mådde ja sjukt illa när ja skulle lägga mig..påminnde mig om hur det var när ja låg på förlossningen samma illamående känsla..

men den var borta när ja vakna som tur va..

• mrsbygg

suck så trött...skulle kunna sova dygnet runt..

ska snart få på mig lite kläder sen bär det av till psykologen..usch..
    får se om bäbis får för sig att komme ut där borta, som tur är ligger förlossningen på andra sidan vägen

den trycker neråt som sjutton nu..antar att d är förvärkar inblandet oxå eftersomd  gör ont..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3