Tack tjejer för alla era värmande ord.
Idag har jag haft riktigt ont trots citodon, så imorgon SKA jag ringa bm och höra med henne vad 17 jag ska göra. Jag vill ju verkligen inte ha ut bebisen innan 38 fulla veckor, men ska jag ha de så här i 4 veckor till ( har igångsättning om 5 veckor, men om 4 veckor har ja gått 38 fulla ) så kommer jag dö av trötthet.
Att inte kunna sova är mitt största problem och dte bidrar ju inte bara till trötthet utan uruselt psyke å allmäntillstånd oxå, ja ni vet vad jag menar.
Idag hade ja dessutom så ont i magen att ja mådde riktigt illa och var alldeles yr under ett par timmar.
Nä, jag vill må bra de här sista veckorna, inte må som en strandad val.
Glädjer mig iaf åt de fina vädret och mina härliga barn
Sen en fråga, jag har nu inom loppet av en vecka fått 3 "attacker" som visar sig genom:
Jag får SUPERONT i hela "skalet" av magen vid minsta lilla rörelse. Räcker med under en sån här attack att jag andas bara liiite djupt så smärtar de helt sjukt i hela "skalet" av magen. Det enda som funkar under de här "attackerna" är att sitta HELT stilla och andas väääldigt lugnt. Ingen rörelse alls och ingan som rör magen är de som gäller då.
De här "attackerna" har setat i ca 1 timma vardera och de kommer bara så där utan någon förvarning.