• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

skönt, idag har bäbis vart relativt lung, så inte haft allt för ont idag..
    men nu ligger den bara och trycker, ist för att böka, sparkas och trycka neråt...

ne nu ska ja försöka hitta ett blivande databord..

• Calylite

Ja uttalar de "Espeeeriit" typ engelskt uttal som engelsk Spirit men med engeskt E framför. Jag och mina kassa förklaringar

Lindisen81 skrev 2007-05-20 19:53:28 följande:
    ang hormoner.... hur uttalar man märket ESPRIT?? lite svårt att förklara genom att skriva kanske... sambon tyckte jag uttalade det knasigt imorse så jag börja böla pga det.....!!
  • zandrisen

Håller med Vallmar Helenander! Har han skitat ner så får han väl städa? Förstår innerligen att du är besviken, här lovar han äntligen att ta itu med grejer, och så får du städa upp efter honom... Skrikandes Då försvinner ju nästan glädejen för det som blitt gjort ju!

Halvblod, det är cola light som gäller här med, varvat med Loka för magsyran förstås... Är dock lite orolig för både coffein och sötningsmedlet, så jag försöker ta det lungt...

Solstraalen, låter som din kropp är duktigt slut när du får smärtattacker som varar över en timme! Hopas BM kan hjälpa dig med något imorgon!

Giafia, Du har kanske stukat dig utan att märka av det? Har hänt mig nångång, då jag har typ världens mest instabila fotleder, så det går ruskigt lätt att stuka till dom. Om inte svullnaden lägger sig på nån dag borde du kanske kolla upp det.

Har precis vaknat efter en 2-timmars tupplur. Börjar bli tradition efter att vi gjort nåt speciellt,(inte bara hängt hemma alltså), idag var vi iväg och fikade hos ett par polare. FATTAR inte hur man kan bli så däckad av nåt man klarade som en dans förut??? HUR svårt/jobbigt är det förövrigt att fika? Min kropp har typ toleransnivå noll för aktivitet nu, är lite creepy faktiskt...Fundersam

• Calylite

zandrisen
    Finns ju fysiskt trött och psykist trött. Typ man blir ju mer trött av att sitta och plugga tex än vad amn blir av en joggingtur tex. Så din kropp kanske bara tycker att all socialt är extremt uttröttande

• annki72

har fått hem min  lille bebis nu, han är så söt, men har inte fått nått namn än
    men åh vad gosig, ligger på axeln och bara sover.

nu längtar man verkligen efter bebisen

Jag har fått grym halsbränna, kunde knappt sova, satt i sängen och lipade inatt till 02.00 och min man gjorde allt för att trösta mej.

Idag åkte han till apoteket och köpte flytande Gaviscon till mej, hade bara tugg tabletter hemma men dom spydde jag upp

Hoppas att ni andra har det bra, mår hyfsat men grymt ont i fogarna.

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • mrsbygg

mmmhmm....ja som sa att bäbis va lugn...tji fick jag...
    sparka sönder ett revben på mig..nu gör d ont å andas oxå. skoj skoj...

typ 3 lr 4 gången mitt revben gått sönder..