Håller med Vallmar Helenander! Har han skitat ner så får han väl städa? Förstår innerligen att du är besviken, här lovar han äntligen att ta itu med grejer, och så får du städa upp efter honom...
Då försvinner ju nästan glädejen för det som blitt gjort ju!
Halvblod, det är cola light som gäller här med, varvat med Loka för magsyran förstås... Är dock lite orolig för både coffein och sötningsmedlet, så jag försöker ta det lungt...
Solstraalen, låter som din kropp är duktigt slut när du får smärtattacker som varar över en timme! Hopas BM kan hjälpa dig med något imorgon!
Giafia, Du har kanske stukat dig utan att märka av det? Har hänt mig nångång, då jag har typ världens mest instabila fotleder, så det går ruskigt lätt att stuka till dom. Om inte svullnaden lägger sig på nån dag borde du kanske kolla upp det.
Har precis vaknat efter en 2-timmars tupplur. Börjar bli tradition efter att vi gjort nåt speciellt,(inte bara hängt hemma alltså), idag var vi iväg och fikade hos ett par polare. FATTAR inte hur man kan bli så däckad av nåt man klarade som en dans förut??? HUR svårt/jobbigt är det förövrigt att fika? Min kropp har typ toleransnivå noll för aktivitet nu, är lite creepy faktiskt...