Donna69 skrev 2007-05-21 01:30:09 följande:
Älskar dina inlägg Becka, så ärliga, humoristiska, öppna, igenkännande....Blåval *asg*Jobbigt o inte kunna somna! Hoppas du hittar dygnsrytmen så småningom!Nu ser det antagligen ut som att jag opererat in en stolsits in da big ass...*asg*Har fett med "knottror" efter dynan....Ni fattar vad jag menar va??? *kiknar*Som sagt, dags för bädden....Najti najti babes!!!!
*s*

nattinatti
Psst...om du sover med öppen mun så försvinner de flesta myggen in där och slutar alltså surra

zandrisen skrev 2007-05-21 01:31:54 följande:
Ahaa, det måste vara nån form av nervpåverkan av tabletterna alltså... Låter inte så mysigt! Typ som man kan få när man håller på att somna? Sådär så att man rycker till liksom. Ska nog ta upp det där med recept när vi träffar nya läkaren nu 7/6. Kan inte hålla på såhär, sover typ aldrig mer än 5 timmar per natt, och då vaknar jag ju tusen ggr av att jag behöver gå och kissa, eller bara vända på mig etc etc. Sover (eller är medvetslös...? ) på soffan vissa eftermiddagar, tror att det är kroppens sätt att försöka få lite vila. Skulle vara skönt att inte se ut som en tvättbjörn pga de enorma svarta ringarna under ögonen, nån dag iaf...
Ja, precis, någon märklig bieffekt (som dessutom inte ens finns med på bipacksedeln men men)
Hoppas du får hjälp med sömnane. jag rekomenderar verkligen Lergigan trots denna lite otrevliga bieffekt. Oftast så blir det ju INTE så

men man kan bara ta dem på kvällen för man blir trött som sjutton så det går inte att vara vaken. Eller jo...det går men man blir som om man är full och dåsig.
Lergigan Forte 50 mg