BF Juli-07 Nr3
Mjukis82 - Vad skönt att allt var som det skulle!!!!Men vad jobbigt det måste ha varit för er!!!! Hoppas ni slipper gå igenom nåt mer sånt nu!
Mjukis82 - Hmm... Hade kommit på nåt bra jag skulle svara men två monster kom och störde.
Gör ju inget om ni är väl igenkända när det väl är dags, kan nog bli en trygghet i det. Själv har jag samma BM som den kompis som har förlorat två barn i SIDS så hon kommer förstå om jag börjar noja.
Och vad skönt att du inte hade gått upp mer! Sist jag passerade mvc smet jag in och vägde mig och då låg det fortfarande på minus. Nästa torsdag är det dags för besök så då får jag se hur det verkligen ligger till!
Nathalie009 - Jag sitter väl en sväng här, umgås med vänner som är hemma och så blir det lite turer för att gå i affärer.
Solstraalen - Jag tycker mössan va jättefin!!!! Går verkligen inte att missta henne för en tjej där inte!!!!
Blir lite avis, va på HM idag för att shoppa av deras braiga mössor till ungarna men fanns inte en enda tunn på pojkavdelningen men på flick fanns det minsann!
Däremot så hittade jag ett par svarta manchesterbyxor på mamma på HM som var nedsatta med 30% och sen hade dom 10% clubrabatt med så dom blev inte så dyra.
Här är en till som får lämna rummet efter fisar... Stinker som bara den. Ingen vill va i närheten... Har ingen aning om varför det blir så, bara är så ibland.
Vet inte om det har och göra med att tarmarna flyttas runt å har sig...