• L2K

BF Juli-07 Nr3

Solstraalen - första graviditeten sa dom nog nästan på en gång att jag skulle göra det.
    Då va det iofs på en annan mvc men iaf. Jag tror det har och göra med hur man mår i övrigt också.

Nån av er som vet om det går i repris? Sambon kollar på bygglov. =(
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    solstraalen - du får gärna lära mig att gå ner så bra i vikt!!!
    Fast här är det nog mest lathet som gör att det inte händer mer...

Jag tyckte inte heller att glukosbelastningen va så jättehemsk. Satt och läste medan jag väntade minns jag...
  • L2K
    Karrtu - jag minns inte varför men nåt är det ja....Min sjukgymanst däremot låter mig inte ligga på rygg där.
     Jag ligger massor på rygg och mår inte dåligt av det. Så länge man inte mår dåligt kan det ju inte vara nåt problem.
  • L2K
    Baby 2007 - Jag har inte gått upp i vikt nu men är kraftigt överviktig i vanliga fall. Själv tycker jag inte magen är speciellt stor ännu. Först ni i v23-24 börjar folk verkligen reagera på den.

Det finns lite bilder hos mig om du vill kolla.
  • L2K

Nu får ni babbla vidare utan mig tjejer! Här kallar sängen!
     Och om ni är lite snälla så lämnar ni bara lite att läsa igen imorn! (med tanke på kvällen aktivitet så lär det nog finnas ett antal sidor att läsa ikapp imorn)
    Sov gott!

• L2K

Halloj tjejer!!!
    Ni  som funderar på Emmaljunga city jet, Babyland har erbjudande på den just nu på 2995.- ist för 4595:- !!!!
    http://www.babyland.se/documents/nyheter/BabylandDR_mars-april_07tr.pdf

Solstraalen - vad jag vet så är det nästan liggläge på racen men bara villäge på sittyn. Däremot kommer även sittyn va på erbjudanade på babyland i helgen.

• L2K
    solstraalen skrev 2007-03-28 17:13:53 följande:
    L2K skrev 2007-03-28 16:30:03 följande: Halloj tjejer!!! Ni  som funderar på Emmaljunga city jet, Babyland har erbjudande på den just nu på 2995.- ist för 4595:- !!!!www.babyland.se/document s/nyheter/BabylandDR_...Solstraalen - vad jag vet så är det nästan liggläge på racen men bara villäge på sittyn. Däremot kommer även sittyn va på erbjudanade på babyland i helgen. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723Jo ja såg att sittyn hade erbjudande på sig i helgen, men då är de ju nästan så att man ska köpa en race ändå, om den har bättre viloläge menar jag. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.27
    Vi har en äldre sitty (vet inte om det skiljer nåt på dom nyare) och den har halvläget. Men visst, att sova nån gång i den funkar ju. Men ska dom sova oftare så bör man nog ha en annan vagn. Vi skaffade en Scooter till Basse när Oskar kom och den kör vi på Oskar numera och den har samma liggläge som racern. Jag bara älskar den vagnen!!!
    Vi har sagt att vi ska köra på kombin fram till nästa vår och sen sälja den och scootern och köpa en ny fin scooter då ist för att köpa ny vagn nu.
  • L2K
    tbmh - vad jobbigt!!!

Usch och bläääää jag har ätit för många djungelvårl!!!
  • L2K
    Prinsessan Zelda skrev 2007-03-28 20:20:32 följande:
    L2K skrev 2007-03-28 19:56:17 följande: tbmh - vad jobbigt!!! Usch och bläääää jag har ätit för många djungelvårl!!! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723går det älskar djungelvrål bli biten: www.monstersgame.se/
    Prinsessan Zelda skrev 2007-03-28 20:21:38 följande:
    sitter själv och äter vindruvor men nu när du nämnde djungelvrål måste jag gå och ta. Tur sambon köpte en extra stor påse på båten sist bli biten: www.monstersgame.se/
    Det är en båt-påse jag har. En kompis som har varit på kryssning tänkte på mig! Och visst kan man äta för många men det gick över med en låda jordgubbar så nu har jag ätit några till!
  • L2K
    Baby 2007 skrev 2007-03-28 20:31:34 följande:
    LindaoJohan: rekomenderar inte att sola solarium då detta blir för varmt för det lilla livet! Samma sak gäller bastu o varma bad!
    Jag har jobbat som simlärare genom två graviditeter och både badat varmt och bastat. Så länge man lyssnar på sin kropp och inte stannar om det känns fel på nåt vis är det ingen fara!!!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3