solstraalen skrev 2007-03-28 17:13:53 följande:
L2K skrev 2007-03-28 16:30:03 följande: Halloj tjejer!!! Ni som funderar på Emmaljunga city jet, Babyland har erbjudande på den just nu på 2995.- ist för 4595:- !!!!
www.babyland.se/document s/nyheter/BabylandDR_...Solstraalen - vad jag vet så är det nästan liggläge på racen men bara villäge på sittyn. Däremot kommer även sittyn va på erbjudanade på babyland i helgen. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723Jo ja såg att sittyn hade erbjudande på sig i helgen, men då är de ju nästan så att man ska köpa en race ändå, om den har bättre viloläge menar jag. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.27
Vi har en äldre sitty (vet inte om det skiljer nåt på dom nyare) och den har halvläget. Men visst, att sova nån gång i den funkar ju. Men ska dom sova oftare så bör man nog ha en annan vagn. Vi skaffade en Scooter till Basse när Oskar kom och den kör vi på Oskar numera och den har samma liggläge som racern. Jag bara älskar den vagnen!!!
Vi har sagt att vi ska köra på kombin fram till nästa vår och sen sälja den och scootern och köpa en ny fin scooter då ist för att köpa ny vagn nu.