Gomorron, gomorron!!!
Dagens bio-tips är nya Beck-filmen!

Va och såg den igår med min älskade sambo och den va jättebra! Vi hade en mysig helkväll som inte slútade fullt lika kul som den började... Våra tåg går bara en gång i timmen och efter en språngmarsch till tåget för att hinna kom vi fram och upp på perrongen och dörrarna smällde igen mitt framför näsan på oss. Det som va mest irriterande va att det bara va vi två på perrongen så jag tycker föraren kunde ha släppt på oss... Ja, ja, blev till att vänta en timme extra innan vi kom hem... Barnvakten tyckte inte det va kul heller, hon ville hem och sova...
Idag ska jag till mvc! Äntligen!!! Har inte varit där sen inskrivningen och det är ju ett tag sen! Är v22+2 idag men jag hoppas att hon vill mäta för det.

Ungarna måste följa med iom att dom är krassliga så har dom tur får dom lyssna på hjärtljuden!
teenpregnancy - jag skulle nog nöja mig med dom kläderna i storlek 56 till efter förlossningen iaf. Familj och vänner brukar tycka att det är kul att ha med sig nåt litet plagg när dom kommer och tittar på bebisen och då helst i dom små storlekarna. Så har det iaf varit för oss.
Jag har kommit på att jag nog inte ska shoppa nånting innan förlossningen om det skulle visa sig att vi bär på en tjej. Dels har grannen massor av fina kläder som vi får ärva plus att det blir första tjejen för ungarnas tonårskusiner att shoppa till. Tänk er vad dessa tre tjejer i åldern 13-16 kommer älska att shoppa miniklänningar!!!!
Vickyb - så får jag när jag har ansträngt mig, som efter språngmarschen till tåget igår. Är säkert nåt som spänner och drar av ansträngningen i kroppen!
Zandrisen - vad jobbigt det lät! Hoppas det bara är en "vanlig" bakterie som hälsat på.