• L2K

BF Juli-07 Nr3

teenpregnancy skrev 2007-03-29 09:26:31 följande:
    Beckah82, Vad gullig du är... här har man fått sig sin egna dietist Gud jag känner hur huvudvärken kommer krypandes... det förklarar isådana fall huvudvärken och yrseln som kommit på sista tiden.Någon som vet en bra plats att käka på här inne i Stockholm? Orkar inte laga mat... nån som vill hänga med mig istället?? Helt ledig, uttråkad och urlakad... ·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.·
    När var hur? =) Eller f*n, ska ju till läkaren kl.14.00. Synd, annars hade jag susat iväg på en gång men om jag ska hinna till läkaren måste jag åka från city redan 12.20. Kanske lite trist... Hmm... Om man skulle sjuka sig från läkarbesöket!
    Du har inte lust nån annan gång?

Jag brukar ofta käka i Kungshallen. Då finns ju mycket att välja på!

Förresten, jag är lika trött jag och mina järnvärden är superbra! Jag tror det har lite och göra med hur man äter och dricker med.

Och glöm inte ägget om ni ska äta spenat, korv och potatis!!! Stekt falu och stekt ägg till är supergott!!!!

mammab - Oskar klarar sitt namn men kanske inte alla andras. Jo, Sebastians men det tragglas lite sånt här hemma. Basse kan skriva sitt namn på datorn, jag är så stolt så!!! Vad kul att dagis uppmärksammar sånt!!!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K

Förresten, är det nån som vet om man kan få lappen om havandeskapspenning nere hos FK och bara fylla i den där på en gång? Ska ju ändå förbi och lämna in moderskapsintyget.

• L2K
    jennsans skrev 2007-03-29 09:58:08 följande:
    L2K: ang havandeskapspenning så skall chefen fylla i en del också. så blir nog svårt att fylla i på plats.
    Okej, glömde bort den biten

zandrisen - mjuk eller hård kaka?
  • L2K
    teenpregnancy skrev 2007-03-29 10:03:30 följande:
    L2K, åhhh... vad synd!!! Jag har verkligen ingentning att göra och jag måste käka nåt snart. Det jobbiga är att komma igång. Känns som att jag ska tuppa av när som helst. Har suttit och plåstrat om mina bröstvårtor i hela 20 min nu. och nu ska jag ta på mig kläder och gem ig iväg.Brukar också äta på kungshallen men vad ska man äta då? Sitta och äta själv är inte sådär lyckat heller. Vill ju hellre sitta med någon Vi får helt enkelt ta det någon annan dag... ·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.·
    Ja, hade det inte varit för läkarbesöket hade jag kommit på en gång. Men jag ska dit för fortsatt sjukskrivning så det är nog inte så smart att missa! Men jag är som sagt hemma på heltid så en annan gång vore superkul!
  • L2K
    zandrisen - en rulltårta då?
  • L2K

zandrisen - det är ju inte sockerkaka men inte mycket mer avanserat (hur sjutton stavas det? ) att göra.

• L2K
    teenpregnancy skrev 2007-03-29 10:32:37 följande:
    mm... vi får ta och göra det någon dag ·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.·
    Vore skoj. Som det är numera så sitter jag mest här hemma och tråkar... Åker ju inte så mycket då tågresan tar en del på kroppen men ibland är det värt det!
  • L2K

Tack Beckha!!!

• L2K

Jag kan tydligen inte alls stava idag

• L2K
    Nathalie009 skrev 2007-03-29 11:35:23 följande:
    nääee käka lite lunch kanske.. :)
    Hmm... tänkte samma när jag läste inlägget och ännu har jag inte kommit härifrån. Slarvmajan jag.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3