BF Juli-07 Nr3
Carolina: Nej, lag letade efter en bild som jag kan satta pa ett papper, copy paste, och skriva ut
Men tack anda!
Carolina: Nej, lag letade efter en bild som jag kan satta pa ett papper, copy paste, och skriva ut
Men tack anda!
Da far vi veta vem du ar becka antaar jag! Ar det ett gravid repotage eller?
Fatta att det nasta ar 10500 inlagg har. Undra hur manga det ar i det langsta forumet?
Nu kom det en obehaglig mensverk in i magen och ryggen kanner mig valdigt trott i ryggen!
Nu slappte det! 15 minuter holl det i sig! Ar det ok tycker ni?
Da var min arbetsdag slut . Nu ska jag aka ohandla. Ses pa mandag! Kram pa er!
Hej pa er, Han inte skriva nagot igar da jag forsokte lasa vad ni har skrivit. Men idag struntar jag i det. Men jag kommerihag att miss heven undrade om navelen ploppat ut min mage ser ut som en hund rov... ser inte klokt ut. Alltsa ploppat ut men inte slat...
Kopte ettpar foppa tofflor i sondags, det blev ettpar lime grona, sa nu ska jag inte plaga er med det mer
Nagon har stadat pa mitt kontor sa det luktar gammal karring, typ puder for rumpan urk, jag tror att jag ska spy...
anki: At ngot riktigt kallt och stalldig pa alla 4, dakanske det kan handa nagot? Hoppas! Min vande sig forra veckan, huvudet i revbenen gor ont.
Ville bara saga att jag sitter och mumsar pa en ferrari stang... det smakar inte alls som ferrari bilar, lite besviken faktiskt...
Annki: eller offentligt.