Inlägg från: Hallonfot |Visa alla inlägg
  • Hallonfot

BF Juli-07 Nr3

Senap? Det har Alva inte ens velat prova. Ketchup är däremot en höjdare.

Jag har fastnat i Tradera-träsket. Hade ingen aning om att man kunde handla så billigt. Väntar på att mitt första paket ska komma vilken dag som helst.

• Hallonfot

Har så ont i magen. Inte bebismagen utan vanliga magen. Magkatarr igen kanske? Någon som har något tips på vad man ska göra? Sitter på jobbet så har inte någon jättetillgång på resurser...

• Hallonfot

Helenander: Jag har Losec hemma som man får äta när man är gravid men de har jag inte med mig till jobbet. Sen är jag rätt restriktiv med medicin i vanliga fall också så jag vill absolut inte ta något i onödan när jag är gravid. Oftast hjälper det att lägga sig en stund men det är ju lättare sagt än gjort här på jobbet. Har bestämt mig för att ta det lugnt idag och om det inte har släppt efter lunch så åker jag tidigt.

Ska i alla fall kolla upp Omeprazol...

• Hallonfot

Milla: Hmm, var det till mig? En receptfri medicin?

• Hallonfot

Ha ha, känner mig inte så smart just nu. Plimsoles lät som ett så där lagom konstigt medicinnamn.

Jag tog en Rennie för en stund sen (är ju egentligen mot halsbränna men den kanske kan lugna ner magen lite) och tänkte gå och kolla i skåpen om vi har Samarin i något skåp.

• Hallonfot

Beckah: Vad är Link? Tabletter? Var köper du det?

Nathalie009: Jag har mycket mindre SF-mått nu än jag hade när jag väntade Alva. Måste väl ha lite att göra med hur barnen ligger också? Den här bebisen ligger horisontellt och det gjorde inte Alva.

• Hallonfot

Jag håller med SyrranH. Risken finns väl att Pussel inte känner sig välkommen längre och det är ju inte meningen. Sen håller jag självklart med om att det inte är så smart att åka till Ullared om man är beordrad att ta det lugnt men det kan man ju upplysa om på olika sätt.

• Hallonfot

Vilken fin mage du har Beckah! Jag har en kompis som ska ha 2 dagar före mig och hon har såååå liten mage. Självklart är vi avundsjuka på varandra. Hon vill ha min stora runda mage och jag tycker att hennes lilla mage är alldeles alldeles lagom.

• Hallonfot

Saknar framtid? Hoppas du menar framtand!

• Hallonfot

Zandrisen: Hi hi, det känns som om du viskar bara för att din text är lite ljusare. Hoppas verkligen att datorn fixar sig snart så du kan skriva mer än en mening åt gången. Trist när du ändå ligger ner och verkligen har tiden att vara här inne menar jag.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3