• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Prinsessan Zelda

jag går in i vecka 23 imorgon. Jag ligger fortfarande på samma vikt som innan. Möjligtvis gått upp nåt halvt kilo.

När jag äter blir jag mätt jättefort och måste sluta, även om det är supergott. Det kan ta stopp i munnen bara, så att jag måste spotta ut det jag har i munnen för att inte kräkas. Har dock haft lite sug på chips, tacosås och mjölk på kvällarna

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • zandrisen
    Beckah, ja tampong är tydligen ett bra sätt att förhindra bakterier, säger iaf min sjukgymnast. Lite småobehagligt är det ju, men å andra sidan är det ett billigt pris för att slippa mer UVI... Kom på en sak, jag fick nåt papper med regler gällande rehab-bassängen, och då stod det att man inte fick bada om man hade UVI, detta för att inte sprida bakterier. Har du hört om nåt sånt? Trodde liksom kloret skulle ta död på sånnna bakterier? Bara en fundering mitt i allt...
  • mrsbygg

trött ja blir på folk här på fl..
    man frågar en sak sen blir man nerklankad på osv..suck..

• Beckah82
    zandrisen skrev 2007-03-19 14:48:49 följande:
    Beckah, ja tampong är tydligen ett bra sätt att förhindra bakterier, säger iaf min sjukgymnast. Lite småobehagligt är det ju, men å andra sidan är det ett billigt pris för att slippa mer UVI... Kom på en sak, jag fick nåt papper med regler gällande rehab-bassängen, och då stod det att man inte fick bada om man hade UVI, detta för att inte sprida bakterier. Har du hört om nåt sånt? Trodde liksom kloret skulle ta död på sånnna bakterier? Bara en fundering mitt i allt...
    Inte hört men jag har ingen UVI som jag vet om så jag vet inte...däremot så har jag hört att man inte ska bada alls om man har gbs men några sådana restriktioner har min läkare eller BM inte kommit med. Märkligt.
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
  • zandrisen
    Beckah82 skrev 2007-03-19 14:50:47 följande:
    zandrisen skrev 2007-03-19 14:48:49 följande: Beckah, ja tampong är tydligen ett bra sätt att förhindra bakterier, säger iaf min sjukgymnast. Lite småobehagligt är det ju, men å andra sidan är det ett billigt pris för att slippa mer UVI... Kom på en sak, jag fick nåt papper med regler gällande rehab-bassängen, och då stod det att man inte fick bada om man hade UVI, detta för att inte sprida bakterier. Har du hört om nåt sånt? Trodde liksom kloret skulle ta död på sånnna bakterier? Bara en fundering mitt i allt... Inte hört men jag har ingen UVI som jag vet om så jag vet inte...däremot så har jag hört att man inte ska bada alls om man har gbs men några sådana restriktioner har min läkare eller BM inte kommit med. Märkligt. ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
    Märkligt var ordet...Fundersam
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2007-03-19 14:50:03 följande:
    trött ja blir på folk här på fl..man frågar en sak sen blir man nerklankad på osv..suck..
    Vilket är ämnet? Det är väl inte här inne i tråden?
  • Vos

Värst vad lite ni gått upp i vikt......
    Har säkert gått upp tio nu (21+2). Har inte vågat väga mig på ett tag när jag började inse vart det pekade.....UPP!!!
    Gick upp 17 kilo med Victor så jag hoppas gå upp mindre denna gången. Försöker hålla igen på veckorna och unna mig på helgerna bara, käkar frukt och grönt så det sprutar ur örorna snart

Mår så himla bra just nu så jag orkar inte bry mig om vikten, det är sånt tjöt om det jämt, jämt, jämt! Jag vet ju hur det blir efter förlossningen, då vill man bara bli smal igen så då får man kämpa som en blå.

Jag fortsätter att njuta tillen viss grad naturligtvis

• mrsbygg
    zandrisen skrev 2007-03-19 14:53:33 följande:
    mammab, vem har klankat på dig?
    Beckah82 skrev 2007-03-19 14:55:17 följande:
    trött ja blir på folk här på fl..man frågar en sak sen blir man nerklankad på osv..suck.. Vilket är ämnet? Det är väl inte här inne i tråden? ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
    neej ingen här, gud nej..mina flikkor är under bara

handla om ekonomi. ställde en fråga om återkrav av csn..
    då börja nån fråga och tjata om våran övriga ekonomi...
    ja är extra känslig nu men va fan...håll dig till ämnet..bad aldrig om en ekonomi rådgivning bara en fråga om csn..suck...
  • Beckah82

Som vanligt på FL då...ibland blir man riktigt riktigt förvånad över hur folk kan vinkla till saker bara för att få hacka lite grann...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3