JoNaLi skrev 2007-03-21 11:37:39 följande:
solstraalen skrev 2007-03-21 07:33:23 följande: Handuppräckning för er som har eller har haft en grabb på 7½år.Gah, jag håller på å krascha, min son gör mig rent ut sagt galen. Behöver lite råd om hur jag ska tackla honom helt enkelt, om de e han eller jag som gör fel.Han tror inte på vad jag säger, tjaffsar emot nästan HELA tiden verkligen. Lyssnar inte på vad jag säger osv. Han ser mig bara som den gnälliga å sura mamman numera, men de e så svårt å hålla humöret uppe då han tjaffsar emot hela heeela tiden juh. Jävla skitdag idag Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.26 Nå ingen pojk, men jag har en tös på 8år som är helt TVÄRTEMOT ALLT!! Hon har en tyken ton och attityd mot mig väldigt ofta.. ja inte bara mot mig även sin bror å bebins pappa. Hon struntar i vad man säger å bråkare å gnaller för minsta lilla.. En riktig DRAMAQEEN!! men hon kan vara urgullig med.. men det har vi inte sett det senaste.. Vet inte om det är åldern som gör att de e så..? Eller om jag bara är en riktigt dålig mamma? Försöker ha tålamod å prata med henne i vanlig ton men det går liksom inte.. har hamnat i en ond cirkel då jag ryter till med en gång om hon börjar att bråka med mig.. usch hatar verkligen detta!!!Jag undrar varje dag vadj ag gör för fel??! ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
Oj de du skrev kunde jag ha skrivit. Känner precis som dig.
Och jag tror inte vi är dåliga mammor, möjligtvis att vi hamnt i en ond cirkel.
Kanske kan prata lite på msn sen om du har tid