Hej nattsudarligan!
Idag hade jag ställt in mig på en ganska lugn dag, men startade ändå med att ringa bm angående mina sd samt illaluktande flytningar. Frågade henne om jag testats på GBS, med tanke på mina återkommamnde UVI samt att jag faktiskt hade feber under förra förlossningen, samt att dottern då hamnade på barnintensiven då de tyckte att hon var så "slö". Det hade dom inte gjort, men hon bokade in mig redan idag kl 11 för läkarbesök och provtagning. Mycket riktigt kunde läkaren konstatera någon form av infektion runt livmodertappen, så det blev antibiotika IGEN. Odling är skickad, så nu är det bara att hålla tummarna att det "bara" var en vanlig infektion och inte GBS...
Teenpregnancy, jobbigt med eksemen! Hopas du får hjälp innan bebis kommer!
Angående dop och babyshower, så låter babyshower kul, men inget vi kommer att ha. Med storasyster hade vi namngivningsfest i samband med hennes 1-årsdag, och så kommer vi nog att göra den här gången också.
Moderkakan ligger i framvägg den här gången, men känner sparkarna tydligt därinne iaf. Sparkar utanpå magen känns mest på sidorna, eller längst ner på magen.
veronicaq, grattis till grabben! Har också en i magen...