• Tania

BF Juli-07 Nr3

Sol: Usch då din stackare... och stackars Saga. Det är såna nätter/morgonar som jag har förträngt för att klara av ett barn till tror jag.

Jag mår jättedåligt om jag inte får sova ordentligt och tiden med Melle som liten var horribel.
    Nu är jag sååå bortskämd med en unge som sover natten lång i sitt eget rum utan att vilja sova i vår säng. Vi har aldrig haft honom sovandes hos oss om inte han varit sjuk och velat titta på tv på morgnen och jag fortsätter att vila. Så han har nog aldrig haft någon önskan att sova i vår säng. Jag ska försöka få nya bebisen att sova som Melle, men sån tur har man väl inte två ggr!?
    Igår målade jag staket och idag får jag skuylla mig själv. Staketet är ju snyggt men jag kan knappt gå. Vaknade av knaster och knak från bäckenet och blev skitsur för att Micke inte går upp och tar Melle till dagis så att jag får ligga kvar åtminstone en halvtimme till. Det är alltid jag som går till dagis även om han jobbar hemma. Om jag vill att han ska gå så får jag be honom. Det är inte så att han gör det per automatik. Det är som om han är nån slags reserv. *MORR*
    Nä... nu är det dags att gå till dagis.
    Ses i eftermiddag!!!!
  • Tania

Hallå tjejer!!

Vad har hänt med mammab???
    Var på hennes sida alldeles nyss och ser att hon är online.... men hon har ju inte varit "här" på jättelänge och vad konstigt med hennes pres och att gästboken är försvunnen.
  • Tania

Jag sitter på helspänn med mobilen tätt intill mig för att min väninna har värkar

Hon hade värkar hela dagen igår men de avtog.... nu är de tillbaka och starka så i morgon kanske det kommer en liten bebis!!
    KUL!!!
  • Tania

Haha.... så häftigt att vi är sååå många i listan nu men INGEN ska ha 24e juli!!!!!

• Tania
    Beckah82 skrev 2007-04-18 16:26:08 följande:
    Bara för det kommer flest föda den dagen
    Ja absolut.... babyboom 24e juli 2007
  • Tania

Skickade in ansökan om HP i torsdags och idag fick jag hem papper på att jag är beviljad full HP under den tiden jag sökt för.

Känns skönt!
    MINA LÅR ÄR ENORMA!!!!!!
    Jag märkte det idag på jobbet att mina lår fastnar i varandra när jag går... det har de ALDRIG gjort förut.... inte så länge jag kan minnas i alla fall.
  • Tania

Madde: Jag har hittills beställt vagnen som kommer någon gång i juni. Vi köpte bilstolen på BH när de hade ett skitbra pris på den och samma gäller skötbordet. Det inhandlades på IKEA när de hade nedsatt pris för Familymedlemmar. Hade det inte varit för priserna hade vi nog inte ens köpt det än

Sen har jag faktiskt fått en svart body med en döskalle på av syrran som hon hittade på Mique (min favvobutik) I julklapp fick bebisen en skallra av min andra syster. Fast den har nog Melle gömt någonstans för att det var ju bebisens och INGEN fick leka med den.
    Dags att åka till dagis och jobb!!
  • Tania

Nu börjar det bli jobbigt att vända mig i sängen  

Får liksom bära magen när jag vänder mig så att den hänger med. Sen känns det jätteobehagligt när man märker att bebisen ligger "fel". Den har ju legat i ett läge när jag ligger på vänster sida och sen när jag vänder på mig för att ligga på höger sida så blir det ju bara fel... och så väcker jag ju så klart bebisen också på köpet.
    Om 10 dgr ska jag gå ner i timmar. Ska ta ut de sista två timmarna varje dag som semester så då går jag 8-14. Det ska bli skönt. Då kanske man sparar lite på energi och kroppen.
    Sen slutar jag helt 1 juni eftersom jag fått HP beviljat. Fast det kommer nog inte vara lika skönt eftersom jag blir såååå rastlös om jag inte har nåt att göra om dagarna.
  • Tania
    Skrikandes JAG VILL HA SEX!!!!!Skrikandes

Jag har f*n inte haft sex på flera FLERA veckor nu och har tjatat och tjatat men utan resultat.

Hur kul är det då att tänka på att jag inte kommer att vilja ha sex efter förlossningen som inte är allt för långt borta!?!?!?

Jag är såååå less på det här.

Sorry om jag hoppade in med ett annat ämne....
  • Tania

Nu har jag räknat alla som har BF i juli (enligt vår lista)

151st!!
    Hur många av dem är aktiva i tråden tror ni?
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3