• Tania

BF Juli-07 Nr3

mammab: Kan du hjälpa mig!!!!

Jag gör väääldigt sällan potatisgratäng men nu har jag gjort en och undrar om grädden fortfarande ska puttra när den är klar eller ska den ha absorberats av potatisen?
    Den har fin färg men puttrar fortfarande...
    HELP
    Jag är sååå hungrig.
  • Tania

Beckah: Jag fick Tavegyl utskriven när jag fick klåda sista veckan jag var gravid med Melvin så slurka i dig det så du inte kliar sönder dig helt. Fick det utskrivet av läkaren på förlossningen eftersom jag var dit på kontroll och levertest.

Fast två dagar senare var Melle ute så då behövdes medicinen inte längre
  • Tania

Kolla vad jag hittade!!

När jag börjar korta ner mina dagar ska jag boka en tid för det här
    Blivande mamma kur (1 tim 10 min) 625:-
    Kurens första steg är en mild kroppspeeling (mild) med kamomill som tar bort döda och ytliga hudceller och lämnar huden mjuk och len. Därefter masseras axlar, nacke med en aromaolja och vaderna masseras med Fuss Balm. Därefter får Du välja mellan mineralrik fuktighetsgivande Moorlera, vitaminrik Spirulinamask eller en lugnande mask. Efter rengöring läggs den mask Du valt. Sedan får Du en skön ansiktsmassage där vi använder en skyddande ansiktskräm och en eterisk olja. Avslutningsvis får även Dina händer massage ned en fuktgivande lotion. Till den här behandlingen hör även en gåva som du kan använda hemma.
  • Tania
    L2K skrev 2007-04-22 21:53:06 följande:
    tbmh - det där lät ju inte dumt!!!! var fanns det?
    Här i västerås på ett av badhusen - Kristiansborgsbadet
  • Tania
    mrsbygg skrev 2007-04-22 22:04:07 följande:
    ohh lär gå dit å beställa sen!!
    Ja det är nog värt pengarna!
  • Tania

Hej tjejer!

Såg att det var fler som tyckte att det var så många inaktiva som listade sig i BF-tråden men jag tycker inte att jag ska plocka bort folk eftersom det inte står specifikt att det är VÅR tråd utan det är ju en BF Juli-tråd och det är ju fler än vi som ska föda i juli. 
    SÅ nu tänkte jag starta en ny tråd där endast vi som är aktiva i tråden finns med.
    Det kommer ju ta ett tag och jag plockar bort folk jag själv inte ser som aktiva... OM jag tagit bort någon som anser sig vara aktiv så hojta till så uppdaterar jag.
    I´ll be back!!!
  • Tania

Ja listan minskade rejält måste jag säga  

Men det är ju lättare att se "oss" nu.
  • Tania

annki72: Klart du e aktiv.... nu när jag ser magen så känner jag ju igen dig

hehe... man skulle ha bilden vid namnet jämt.. då hade det inte varit några problem.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3