• Tania

BF Juli-07 Nr3

Åh nu har jag kört bilen och den var såååå skön att köra. Snart ska jag åka iväg och hämta upp en till tjockis för vi ska åka och käka glass.

Lite orolig att hon ska röka strax innan hon hoppar in i bilen för lukten sitter ju i jättelänge.
    ...och ja, hon röker fortfarande fastän hon är gravid och snart ska föda. BLÄ.
  • Tania

Nu är jag hemma igen efter bilturen.

Kan meddela att hon inte rökte på hela tiden vi var iväg och det förvånade mig faktiskt. Hon vet vad jag tycker om hennes förgiftande av bebisen och jag har sagt mitt. Tycker att det är oerhört egoistiskt att inte kunna hålla upp den lilla tiden som det ändå är som man har bebisen i magen. Sen kan hon ju börja igen om hon vill men inte utsätta sitt ofödda barn för det.
    Hon rökte med sonen hon har nu också och han föddes en månad för tidigt så nu går hon på "övertid". Hon har aldrig varit gravid så här länge (har bf om 15dgr)
    Hon fick dock känningar i magen tre ggr under tiden vi var inne på Maxi och handlade.
    Får se om det blir en bebis innan maj eller om hon går över tiden den här gången.
    Men bilen är i alla fall helt underbar!!!!
  • Tania
    misan84 skrev 2007-04-14 12:36:27 följande:
    Vad säger ni om urkopplad airbag fram?? Hur ska ni göra med era bilar?? Har beslutångest:)
    Jag skulle inte lita på en urkopplad.... man kan ju inte lita till 100% på elektronik.
    Vi ska ha bebisen bak brevid Melvin så han kan roa Sen ska jag inhandla en spegel så man ser bebisen.
  • Tania

Mammab: Jag fick det förut men nu får jag bara lite spänningar i en liten stund.

• Tania

SyrranH: Grattis!!!

Jag ska också äta tårta fast här är det ingen som fyllt år... vi var bara gottesugna
  • Tania

L2K: Halsbränna lindras om du äter regelbundet och inga starka eller sura saker.

Vatten funkar inte!
    Jag fick rådet att knapra sötmandel och det har faktiskt hjälpt men jag funderar på om det är just tack vara mandlarna eller för att jag äter nåt regelbundet.
  • Tania

bubbelvatten funkar förresten.

På jobbet dricker jag LOKA naturell som en tok.
  • Tania

Hur normalt är det att ha 95slag/minut i viloläge?

Nu har jag legat här i soffan utan att röra en fena i två timmar men ändå är jag helt flåsig och till slut så klockade jag mina hjärtslag till 95/minut.
    Vad bör man ha?
  • Tania

Norrbagge: Tack!... Ska gå och lägga mig nu och kolla igen i morgon. Tyckte bara att det kändes konstigt att jag bara ligger och ändå blir andfådd och att pulsen rusar.

Nu är det dags att sova.
    Godnatt!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3