• Tania

BF Juli-07 Nr3

Mammab: Man borde ju kanske se någonting suspekt... tror jag... jag har fått åderbrock på benen och är de något i den stilen så är de ju utbuktande blålila ådror.

De borde ju synas om de ligger ytligt alltså inte INNE i mörkret.
  • Tania

BUHUUUÄÄÄÄ Jag har åderbrock i muffen!!!

Nu sitter jag med en MER-flaska med kallt vatten mellan benen.
    Det känns faktiskt rätt behagligt.
    Vad kan man mer göra då??
    Någon som vet?
  • Tania

Igår låg jag med en plaska kallvatten mellan benen och det lindrade mycket!

• Tania

Jag gick hem tidigare idag pga smärtan "down under".

Förklarade för min söta pappa i morse varför jag går som en anka som han alltid påpekar och han bara skrattade. Han hade väl inte trott att jag skulle vara så rakt på sak
    -Pappa, jag har åderbrock i muffen! hahahaha
    Nu har jag placerat min son framför Aristocats och han är sååå nöjd så. Var länge sen han fick titta på film pga det vackra vädret men jag känner att jag måste ligga och vila min kropp tills vi ska hämta min älskling på stationen. Vi har ju bara en bil nu för tiden och den har jag lagt beslag på. På onsdag hämtar vi Volvon och då är ordningen återställd igen
    Nä, ska försöka sova en timme.
  • Tania

AAAhhh.... här sitter jag med min bästa vän - vattenflaskan.

Borde ju uppfinna en slags kyl-binda som man kan ha i trosorna/byxorna även när man är ute och rör sig på jobbet etc.
    Skulle ju se allt för konstigt ut att komma gåendes med en PET-flaska i brallan på jobbet
  • Tania

Mammab: Har du varit på Nisses och tittat? Där har de massor med utemöbler i alla storlekar och material.

• Tania

Köpte bilen idag men efter ett par dagar med en berg och dalbana av känslor så är jag inte så glad som jag trodde jag skulle vara.

Mina känslor är för starka helt enkelt. Är jag glad så är jag JÄTTEGLAD och vice versa. Jag har grinat så mycket idag pga bilen. Fick höra att v50 årsmod. -04 är bara skit och att volvo egentligen ville ta tillbaka alla de 1000 första tillverkade bilarna för att det var för mycket fel på dem. Hur kul är det att höra när man samma dag ska åka och hämta en 160 000 kr bil som man redan har skrivit köpeavtal på.
    HÄV KÖPET säger människan. Och jag klarar inte av fler motgångar så jag brakar ihop och går iväg och grinar.
    Det finns andra bilar säger pappa.... MEN om inte den här människan som kom på besök kände folk som "visste" saker om volvo hade kommit just den här dagen så hade vi aldrig vetat. Just nu så hade jag hellre sluppit få höra sånt. Varför måste det ALLTID komma fram skitsaker när det redan är försent och man redan har bestämt dig????
    Jag åkte hem från jobbet och pratade med Micke och han blev också förbannad/ledsen över att få höra skit om bilen vi fallit för. Så vi pratade igenom det och bestämde oss för att radera informationen från våra minnen och ta problemen OM de kommer.
    Vi har 6mån garanti från bilfirman så händer något då så är det bara att lämna in den.
    Nu är jag så trött och har ont i huvudet och tänker lägga allt vad bilar heter bakom mig.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3