• Tania

BF Juli-07 Nr3

Suck... allt jag är sugen på förvärrar min halsbränna

Sitter och smuttar lite på påskmust men det bränner vid varje klunk men jag står ut.
    Jag är jättesugen på bakelser och blir förbannad på mig själv som har en hel karlgustavtårta i kylen SOM DATUMET GÅTT UT PÅ!!!!!
    Hur kan man ha en tårta orörd i kylen??.... ja helt enkelt så har vi inte varit sugna.
    Kvällen vi köpte tårtan var för att fira bilen men då fick vi besök och glömde helt enkelt bort tårtan. Den var för liten för att bjuda på så vi bjöd på jordgubbar och glass istället.
  • Tania

sol: Jag tror att din kropp vill ha sockertopparna som du inte ger den och då ger den igen med en huvudvärk.

• Tania

Jag fick rådet att äta mandel mot min halsbränna.... undrar om mandelbiskvier har samma effekt det var det enda jag har hemma.

• Tania
    Madelene87 skrev 2007-04-10 21:05:26 följande:
    Aha okej okej, Ja det kan det säkert vara, Sen tänkte jag om ngn kan förklara hur man känner skillnad på om bebisen sparkar eller hickar?
    Jag märker skillnad eftersom hickarna kommer regelbundet
  • Tania

usch, jag är så trött idag. Vill inte gå till jobbet alls.

Känns inget kul heller att min älskling jobbar i sthlm idag och väckte mig tidigt för att sen komma hem sent.
    Får väl hämta honom från tåget ikväll eftersom nya bilen är inne på verkstan.
    Jag har absolut INGEN energi.
    Tänkte dricka ett glas juice men halsbrännan gjorde sig påminnd innan jag ens öppnat kylen.
    Fyra minuter kvar innan vi ska iväg till dagis och jobb.... blä....
    Tre minuter.....
  • Tania

På tal om sex så är det min man som säger nej

Jag har försökt flera dagar nu och så säger han hela tiden att jag inte ska klämma ihjäl bebisen.
    Jag vet inte vad jag ska göra... snart kommer jag ju vara JÄTTESTOR och efter det så kommer jag ju vara trasig och inte vilja ha sex på flera månader.
    Tycker liksom att han ska "passa på" nu när JAG är på.
  • Tania

Calylite: Ja jag fattar inte att den krymper så när jag fotar den. För den känns ju som en stooooor badboll.

• Tania

Äntligen får vi hem bilen idag.

VI köpte den ju förra onsdagen. Körde hem den från Enköping till Västerås. Sen på fredagen körde vi den till och från affären då vi märkte att den vibrerade alldeles på tok för mycket.
    Sen märkte en vän till oss att ena däcket var helt sönderflisat. Så vi ringer till bilfirman efter hela påskhelgen då bilen stod i garaget och de ber oss komma in med den till deras verkstad.
    Så nu en vecka efter köpet ska min man åka efter jobbet från sthlm, hoppa av i enköping gå till verkstaden och hämta bilen (som har fått två nya däck också) och sen kommer han hem.
    Jag har ju inte ens hunnit köra den!
    Ikväll blir det en tur med mina preggo-vänner till McD så ska vi käka lite glass.
    Nu till jobbet..... igen....
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3