• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Calylite

sebus.se
    ahaaa

-----------------

såg igår att mitt armveckseksem kommit tillbaka efter 18 år. Dock ingen klåda tack och lov, smetade på lite aloe Vera Gelly Cert.. igårkväll och idag är det redan bättre, lite småprickigt men inte alls så rött och irriterat som innan.

• little baby

Vad ska ni äta för mat ikväll? idé-torka här...Fundersam

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • solstraalen

Hej tjejer
    Inte skrivit så mycket sista dagarna. Men de kommer tillbaka, bara nere i en svacka just nu.

IAf, någon med vana av barnhår och vad man gör med långa luggar på småtjejer?

Bara MÅSTE komma på någon lösning på Sagas hår.  Kanske någon kan komma med tips?

www.familjeliv.se/Forum-3-168/m18743581.html

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.26
  • Ella174

Här blir det köttgryta med brysselkål till kvällsmat...

• FruRundberg

Idag var jag på MVC! Åh det känns alltid kul att gå dit! Nu fick jag dock veta tråkiga nyheter.. min BM slutar å jag ska få en ny!! Usch känns verkligen trist då jag trivs så bra med henne! Men men.. jag hoppas den nya är lika bra!

Hjärtljuden låg på 145-150
    Magmåttet var 26cm
    Trycket var 100/65
    Och jag har gått upp sammanlagt 6.3kg
    Och går in i v 26 imon!!. 25+0

Här i Gbg är det så att man vänder sig till förlossningen om man har gjort sin rutin UL. Så det varierar väldigt vill säga. Men Gyn akuten på sahlgrenska tar emot fram till v18.

Jag har vart så himla trött idag... känns som jag har kunnat somna stående om jag bara blunda.. så jobbigt! Men äntligen är jag hemma å kan vila! Fast inte så länge till.. måste börja med maten om en stund.. Fläskkottletter blir det idag.. med ris

Sen igår kväll så  pratade jag å pappan lite.. vi ska juh börja på Familjerådgivning.. å han sa att han vill gärna flytta ihop med mig igen!!! Fast vi ska dock gå på samtalen innan å ta det lugnt.. så det blir inte innan bebben e född.. men iår iaf!! hihihi!!! Jag e såååååå lycklig!! Bara vetskapen att han vill det är helt underbart!!

little baby: igår gjorde jag en jättego pasta sås med bacon lök å champinjoner. Jättegott å jätte enkelt! Pröva det kanske!

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • little baby

Köttgryta låter bra ...det var längesen...
    Kycklinggryta o ris är ju såå gott oxå...

• little baby

åhh pasta är ju oxå såå gott och lättlagat...hmm nu blir det svårt att välja Flört

• solstraalen
    JoNaLi skrev 2007-03-22 15:25:20 följande:
    Idag var jag på MVC! Åh det känns alltid kul att gå dit! Nu fick jag dock veta tråkiga nyheter.. min BM slutar å jag ska få en ny!! Usch känns verkligen trist då jag trivs så bra med henne! Men men.. jag hoppas den nya är lika bra!Hjärtljuden låg på 145-150Magmåttet var 26cmTrycket var 100/65Och jag har gått upp sammanlagt 6.3kgOch går in i v 26 imon!!. 25+0 Här i Gbg är det så att man vänder sig till förlossningen om man har gjort sin rutin UL. Så det varierar väldigt vill säga. Men Gyn akuten på sahlgrenska tar emot fram till v18.Jag har vart så himla trött idag... känns som jag har kunnat somna stående om jag bara blunda.. så jobbigt! Men äntligen är jag hemma å kan vila! Fast inte så länge till.. måste börja med maten om en stund.. Fläskkottletter blir det idag.. med ris Sen igår kväll så  pratade jag å pappan lite.. vi ska juh börja på Familjerådgivning.. å han sa att han vill gärna flytta ihop med mig igen!!! Fast vi ska dock gå på samtalen innan å ta det lugnt.. så det blir inte innan bebben e född.. men iår iaf!! hihihi!!! Jag e såååååå lycklig!! Bara vetskapen att han vill det är helt underbart!! little baby: igår gjorde jag en jättego pasta sås med bacon lök å champinjoner. Jättegott å jätte enkelt! Pröva det kanske! ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    GRATTIS!!!!  Ja jag syftar på bebis pappa. Vad glad jag blir för er skull!!!
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.26
  • FruRundberg
    Tack! Ja det känns underbart!
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3