Godkväll tjejer! Har inte haft tid för datorn föräns nu, har precis läst igenom allt ni klottrat ner under dagen...
Teenpregnancy och vickyb, usch vad jobbigt med eksem! Lider verkligen med er, klåda är bland det värsta som finns!!!!
Jonali, underbara yheter om bebisens pappa! Hoppas ni flyttar ihop snaaaart!!!!
Färsk ananas är min favorit just nu också... 
Tbmh, jag har jobbar mycket med barn och ungdomar som utreds för adhd, aspberger och liknande diagnoser, samt med deras föräldrar. Förstår att du har det superjobbigt just nu, och jag tycker att det är viktigt att ni också får stöd i detta. Som jag har förstått det så har förskolan kallat in en barnpsykolog? Se det som en resurs, även om det är svårt att ta att andra uppfattar att ens barn inte är " som andra". Kolla även upp vad ni kan få för stöd i saken, det är klart ni som föräldrar krisar nu, det är fullkommligt normalt och en frisk reaktion! Det du beskriver är att n ha en väldigt intelligent liten kille, kan det vara så att han är frustrerad över att det är just så? Att vara 4 år och redan kunna räkna och läsa tyder på att han inte bara är intelligent, utan MYCKET intelligent, och då kan det vara jobbigt att bli behandlad som andra, "vanligt" begåvade barn på t ex dagis. Håll ut, även om det är svårt, det vänder! Stor kram!
Monnie, hjärtformad livmoder, har jag aldrig hört talas om, har lärt mig hur mycket som helst sen jag började hänga här på FL...
Hursomhellst, jag hoppas att det inte ställer till problem för dig!
Copernicus, neeeej vad jobbigt med koderna! Och sååå frustrerande...
Idag har jag varit och hälsat på och fikat på jobbet. Hade sett fram emot det massor, men det var ganska jobbigt. Längtar tillbaka till jobbet, till gemenskapen och till mina arbetsuppgifter...
Kvällen har (som den senaste veckans kvällar) spenderats framför tv:n kollandes på "Lost", har fått låna de 2 första dvd-boxarna av svägerskan. Har inte följt serien tidigare, så nu är det spännande!