• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Nathalie009

hehe aa men endå jag tycker tiden har gått mkt mkt fortare nu än när ja väntade evelina.. :)

då va d dessutom grått å trist å fanns inget å göra nu har man j usommaren framför sej å d e ju skönare=)

• Nathalie009

hehe aa men endå jag tycker tiden har gått mkt mkt fortare nu än när ja väntade evelina.. :)

då va d dessutom grått å trist å fanns inget å göra nu har man j usommaren framför sej å d e ju skönare=)

• L2K
    Gomorron, gomorron!!

Vilken härlig dag att vakna till! Strålande solsken och frost! Men nu är det varmt iaf. Synd att man inte orkar med nån långpromenad...

Om exakt en vecka får vi reda på om vi har en lite prinsessa eller en till liten prins i magen. Äntligen börjar det närma sig!!! Glad

Ang sammandragningar så tycker jag knappt att jag känner några... Fast dom är säkert fler än jag tror.

Vad gäller sömn så är det till och från. Ofta springer jag ju till nån av ungarna så jag brukar inte sova hela nätter allt för ofta. Däremot så har jag börjat drömma skitskumma drömmar och vaknar av dom ibland. Har en period nu när jag inte är lika törstig och kissnödig på nätterna iaf och det är skönt!!!

Om trimestrar kan ni läsa på fl. Om ni klickar in er på artiklar/fakta och gör en graviditetsuträkning där så kommer det upp när man byter trimester och månader!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    Gomorron, gomorron!!

Vilken härlig dag att vakna till! Strålande solsken och frost! Men nu är det varmt iaf. Synd att man inte orkar med nån långpromenad...

Om exakt en vecka får vi reda på om vi har en lite prinsessa eller en till liten prins i magen. Äntligen börjar det närma sig!!! Glad

Ang sammandragningar så tycker jag knappt att jag känner några... Fast dom är säkert fler än jag tror.

Vad gäller sömn så är det till och från. Ofta springer jag ju till nån av ungarna så jag brukar inte sova hela nätter allt för ofta. Däremot så har jag börjat drömma skitskumma drömmar och vaknar av dom ibland. Har en period nu när jag inte är lika törstig och kissnödig på nätterna iaf och det är skönt!!!

Om trimestrar kan ni läsa på fl. Om ni klickar in er på artiklar/fakta och gör en graviditetsuträkning där så kommer det upp när man byter trimester och månader!
  • L2K

hmm... vad skumt det kan bli... precis när jag postade inlägget så hängde sig hela fl. Trodde det inte kom med alls och så har det kommit med två gånger.

• Giafia

SyrranH: Grattis till killen:)

Little Baby: Jag springer också på toa massa gånger på en natt. Dessutom har jag blivit otroligt morgonpigg. Något jag aldrig tidigare varit i mitt liv. Känns lite ovanligt:)

Jag jobbar som fastighetsmäklare och idag fick jag ett hemskt samtal från en av mina kunders dotter som talade om att hennes pappa tagit livet av sig i lördags efter att jag haft en visning där... Det känns verkligen fruktansvärt. Mannen var verkligen deprimerad för att hans fru lämnat honom och jag satt och pratade med honom en stund. Usch och fy!!!

• L2K
    Giafia - vad läskigt!

Nu ska jag ut i det härliga vädret! Ska ta ungarna med mig och åka och gratta mamsen. Dom bor på andra sidan stan så det blir pendeltåg, tunnelbana och buss för att komma dit. Lyckliga barn blir det.
    Sambon har bil idag så det blir en lättare tur hem ikväll iaf... Länge sen jag åkte så långt så det ska bli spännande att se hur fogarna tänker bete sig.

Ha en härlig dag allihopa!!!
  • LindaoJohan

Jonali!!! Gu va härligt!!! Blev glad när jag läste ditt inlägg, fan va skönt att det ordnat upp sig!!!

SOL!!!!! älskar våren. köpte frön igår som jag ska plantera!! Vi köpte målarfärg oxå till vardagsrummet, nu gäller det bara att ta tag i det oxå!!!

• Jen2006

Vi har äntligen kommit överens om vilket rum vi ska ge till lillen. Det blir jag som får flytta på mitt hemma - kontor till nedre plan, sambon orkade bara inte flytta runt på sina datorer Men det är nog bäst ändå, för då blir det det största rummet som finns att tillgå förutom vårat sovrum, men som ändå är på samma plan som vårat... Så nu är det bara att ta tag i det hela och flytta runt på lite möbler!!! Och sen är det tapetsering och golvläggning (bäst att börja innan man är så stor att man inte kan göra något)

• Tindrasson

Ni som gör om hemma. Tänk bara på att målarfärgen kan påverka fostret. Det finns inga garantier även om den är vattenbaserad.

V.26 med tvillingtjejer
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3