• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Prinsessan Zelda

ja, jag tror inte det är så jättefarligt med vattenbaserad färg. men jag vet själv att färg kan vara skadligt. jag kan inte måla med oljebaserad målarfärg, då får jag ont i halsen. jag kan få det även med vattenbaserad om jag är för nära och inte får tillräckligt med frisk luft.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • LindaoJohan

zelda; okej, ja jag ska ner till BM i kväll så kan ju höra mig för med henne iallafall. Oljebaserad färg vet jag att man skall undvika. och speckeldamm, så slipa får sambon göra! Skrattande

• Tania

Suck.... kommer hem efter jobbet och läser igenom mailen och ser att jag fått YTTERLIGARE ett mail från superprutar-janne.

Jag förklarade i mitt svarsmail att vi får 48000kr i inbyte och att det vore dumt att släppa den för de 40000kr som han erbjöd. Tackade för visat intresse osv....
    Som svar på mitt mail fick jag ett "OJOJOJ då får ni JÄVLIGT bra för den bilen"
    Måste man vara otrevlig bara för att man inte "får som man vill" för JAG tog det som ett väldigt otrevligt svar.
    Men i alla fall så har en kille ringt idag som verkar seriöst intresserad. Han ville höra lite om bilen och skulle tänka på saken tills ikväll. Han bodde lite långt ifrån oss men pratade ändå om att komma och titta på bilen till helgen. DET låter seriöst!... Man kan inte köpa en bil osedd.
    Här är bilen vi ska sälja... inte är den värd mindre än 50000kr i alla fall!?
  • Tania
    LindaoJohan skrev 2007-03-27 16:50:23 följande:
    tbmh; den ser ju superfin ut! Vill ha!!!! va ju inte så farligt pris för den! kan inget om bilar, men den ser ju ut att vara värd 50000!www.lindisen.bloggagratis.se
    Ja eller hur!!
  • SannaKaarina

TBMH den killen svamlar klart som attan att ni kan få ut 50 000 för den. lätt. den ser vädligt fräch ut

• SannaKaarina

Var hos barnmorskan idag alla värden såg bra ut bara att järnvärdet kan börja sjunka längre fram så jag måste äta järntabletter *urk* och bebbens hjärta lät starkt och bra med lite kickar emellan. enda dåliga var vätskan :( fast det hade jag redan förstått speciellt i händerna. Barnmorskan vill att jag ska fara in och träffa läkaren på skärtorsdagen och att han ska titta på mina händer och bedöma om jag behöver operation :( vill inte. har fått handstöd till båda händerna ser väldigt sexigt och läckert ut eller inte. har haft dom av en stund och redan domnar händerna bort, ser ganska illa ut men funderar på att försöka bita ihop, vill inte opereras och det kanske ger med sig ,,,

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3