• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • SannaKaarina

inte ska du vara orolig för det. din lilla kanske är bara lugn av sig. har du kännt honom alls? dom säger att alla var olika. som många har kännt sina utanför magen i evigheter jag har bara kännt lätta fram tills nu

• MORRIZ

Hej Vicke!

Jag har fått ett tips från en barnmorska om man vill "väcka" bebben i magen....

Drick iskallt vatten med isbitar då ska den börja röra sig........

• Vicke

Jo jag har känt små buffar. Annars brukar han sparka mig så det gör ont se en fot i snabb fart. Men det är väl så att jag kommer ihåg att dottern va så vild jämt. Är inte van med en sån här lugn bebis. Har haft en massa sammandragningar idag och lite ont. Får se om han blir vildare när jag går och lägger mig. HAn brukar inte gilla när jag tar det lungt .

• Vicke

MORRIZ;
    JAg får testa det då! . Han brukar inte gilla coca cola heller haha!

• Jessa6

Grattis till killen SyrranH!!

Jag gjorde en blodgrupps...vad det nu heter idag med, får väl veta det nästa gång vad jag är. Vet att jag är positiv någonting...A eller 0...

• SannaKaarina

är dte många som vet sedan innan vad dom har för blodgrupp? jag har vetat att jag är B RH positiv sen jag var 17

• Jen2006

SannaKaarina: Nä jag visste inte vad jag hade för blodgrupp. Däremot vet jag att min pappa är 0 Rh- så jag har exakt samma som honom tydligen...

• Prinsessan Zelda

jag är också B rh+

Vicke. drick jättekallt och sött, typ söt kall saft så brukar det röra sig i magen. Socker och kyla får de att dansa

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • jennsans

har kollat upp vad jag har för blodgrupp. men där är minnet som en guldfisk. tror det är A rh +. possitiv vet jag iallafall..

• Halvblod

Mäklaren ringde idag så på torsdag ska vi titta på "vårt" radhus....hihihihi....läääääängtar och håller tummarna för att vi gillar det, för att det inte går upp i pris, och för att vi får det så klart Skrattande...Det börjar ju bli dax för grillsäsong och då känner jag precis som vanligt att jag inte är någon stadsmänniska hur mycket jag än vill.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3