• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Tania

hahaa... men herre gud vilka människor som ringer mig.

Nyss ringde en kille som inte kunde svenska och knappt någon engelska...
    ...men han ska i alla fall komma och titta i morgon OM han hittar hit  
    Jag försökte beskriva så bra som möjligt men man blir lite ställd när man ska tänka och prata på engelska.hehe
  • Tania

Och så fortsätter jag att prata bil eftersom ingen annan pratar

Jag har haft mailkontakt med ett par som ska få tillökning nu den senaste timmen och de är också seriöst intresserade. De skulle bara kolla upp lånemöjlighet och sen ville de gärna se bilen.
    Äntligen känns det som att det släpper. Men det borde det ju göra eftersom bilen är så fräsch som det ändå är och att jag gått ner i pris.
    HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!
    Jag vill ha MIN NYA BIIIIL!!!!!
  • Calylite

Helsinglands svampkruka *muttrar* råkade ta bort hela mappen med hela 2006 års musik på *panik*
    Klantröv till jag såklart, en till mapp med som ja lyckligtvis inte minns vad det var för nått, datorn sparar såklart inget i skräpposten heller utan allt slängs..
    Jaja sambon blir glad över allt ny plats som vart i den vevan iallfall *muttrar vidare*

• Halvblod
    Tindrasson skrev 2007-03-27 13:30:45 följande:
    Ni som gör om hemma. Tänk bara på att målarfärgen kan påverka fostret. Det finns inga garantier även om den är vattenbaserad. V.26 med tvillingtjejer
    Jag har läst att det inte påverkar alls, att det är en överdriven myt...hmmm...blir så förvirrad över vad man egentligen ska lita på!
  • Calylite

hmm självklart kom ja på den andra mappen, den med alla photoshoppade bilder och bakgrunder... Jaja shit happens eller vad säger man.

• Halvblod

Åhhhhh...jag orkar inte jobba mer!!!!! Vill absolut inte gå tidigare än planerat men va fan...kan det inte bara bli juni?????????

• Tania

hehe.. läste just mitt eget inlägg...

paret skulle INTE få tillökning den SENASTE TIMMEN utan jag har haft KONTAKT med dem den senaste timmen
    så det kan bli
  • SannaKaarina

*ler* jag sa juh att det går fort när det väl släpper. håller tummarna för dig så du får din nya bil snart

• Mommmy  Dearest

usch... jag är så trött på dagarna nu - helt absurt. Jag skulle kunna somna bara jag blundar.
    Gick till Gina Tricot idag för att inhandla en fin "någonting" inför min väns 19:årsdag på fredag Jag hittade en jättefin klänning/långlinne som hade jättefina pärlor på med ett sidenband precis under brösten.

Den var jättefin och passade perfekt över magen Det sköna är ju att jag kan använda den efter graviditeten också Skrattande Sen hittade jag ett par jättesöta skor på Skopunkten för 249:-, platta som är spetsigt där fram. Det hemska är att jag verkligen vill ha dem men jag har redan 20 par skor!!!! Alla lika fina och alla lika "jag ville verkligen ha dem", mannen är en aning sur för att jag ska vilja ha skor hela tiden Skrikandes åhhh det är hemskt att älska skor!!!

Har fått mina första bristningar *suckar djupt* såg inte ens dem i början men det är tre yttepyttesmå precis över muttisen, hur kunde jag få dem där?! Har inte ens töjt mig där...
    Så... nu har jag klagat nog Tack och adjö!

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • monnie

hur länge har ni tänkt att jobba innan bf? ¨
    Jag funderar på att ta föräldraledigt redan i mitten på maj (bf5/7) & tänkte prata med chefen imorgon. sambon är pappaledig så vi kommer inte vara så rika dom sista månaderna innan bf, men skattepengarna kommer så det blir bra. jag tänkte inte ta någon ersättning från fk innan bf.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3