Mamasita - Jag lovar, du är inte ensam om att bara känna dig lite fet om magen!!! Fotar min mage med mellanrum men valkarna försvinner inte hur mycket jag än längtar...
Mjukis82 och Copernicus - kul med fler som planerar bröllop! Vi skulle ha gift oss redan i juni men då kommer jag inte komma i klänningen... Så jag hoppas ist komma i den ett par månader efter förlossningen. Jag hittade en klänning med snörning i ryggen och det var väldigt smart för några kilon hit eller dit gör ingen skillnad och jag behöver inte ha lika stor press på mig. Tips alltså...

Men jag hjälper gärna till och pushar sen, har själv 30kg som jag vill jobba bort.
När har ni planerat era bröllop?
Åsa82 - jag tycker det låter som foglossning. För mig sitter mycket av smärtan i benen och låren. Och ofta kommer det när jag är ute och går. Du kan ju ha sån tur att det inte är riktigt illa ännu...
Jag har dessutom dagar när jag inte känner lika mycket och dagar när jag knappt kan gå så det är nog inte konstigt att det kan komma och gå. Tycker inte jag iaf.
JoNaLi - Du är absolut inte ensam om att vara på krigsstigen med dina barn!!! Jag har en trotsig tvååring och en ännu trotsigare fyraåring. Kan tilläggas att dom är väldigt energiska redan i vanliga fall och det blir inte bättre när det ska trotsas... Så nej, ensam är du inte!!!
Hoppas du känner dig lite bättre idag!!!
Jag har fått höra att pojkar är värre som små men lugnare i tonåren och jag försöker trösta mig med det ibland! Då borde det inte kunna bli mycket värre än det är nu.