• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • annki72

Japp har testat med kudde mellan benen och under magen, hjälper inte.

jag har inte ont i ryggen utan i bäckenet och höfterna. det var jätte skönt att ha bältet som liksom höll allt på plats, behöver inte ha på dagen mer än när jag jobbar, jobbar i snitt 2 pass i veckan bara.

• annki72

lindaojohan: Nej, det har jag inte, kontaktar man sin BM för det eller sjukgymnast direkt.

Jag skulle göra vad som helst för att slippa denna värk!!

• LindaoJohan

mammab; ska oxå testa broccolireceptet nån dag! killen typ HATAR broccoli, men kan ju överasska honom med middag nån dag! Han kommer säkert att ÄLSKA det då, för jag tror det bara är en grej från när han var liten att han inte äter broccoli! ha ha. Broccoli fräst i massa smör och vitlök! MUMS!!

• LindaoJohan

anki72; jag bokade tid hos sjukgymnast, efter att min bm föreslog det. Första besöket kollade hon lite och typ undersökte mig. Vid andra och tredje besöket har hon gjort med tensplattor. Det är som små elektriska "stötar" eller vibrationer som läggs vid svanken med hjälp av små plattor och en dosa. Det ska tydligen ge lite massage och lite så. Ganska skönt faktiskt. Det tycker jag du kan testa! Här kostar det 70 kr per besök. Ta ett stämpelkort så kan du samla dina besök, så efter typ 15 eller 16 besök går du gratis i ett år. Kan ju vara bra även efter förlossning kanske...

• mrsbygg

hatade oxå broccili när jag var liten! nu älskar ja det och brysselkål!! så himmla gott...

saga älskar broccoli!! "åååååh broccofolli" säger hon hehe...

• annki72

lindaojohan; tack ska kolla upp det i morgon,jag har haft deligation på att sätta tens på en dam i jobbet, så jag vet hur det funkar, men inte haft en tanke på att det kanske kan hjälpa mej lite korkad ibland ;-

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3