• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2007-03-02 07:59:20 följande:
    hehe lyx! vi får bäbisen om den kommer som beräknat vill säga en månad innan sambons födelsedag han blir 30 i år!! hehe..ska stor firas..passar perfekt då kan jag ta första riktiga ölen å ev en grogg oxå!! sen pumpa som bara sjutton
    Min sambo blir oxå 30 i år
    Och min amningen funkar ju förmodligen inte denna gången heller, så jag lär kunna dricka öl då han fyller år i sept
    Fast jag hoppas ju givetvis att amningen ska funka denna gången
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
  • Trollie

Ni är ju bara barnen tjejer , själv fyllde jag 40 igår, så vi ska födelsdagskalas både i kväll och i morgon puh känns både kul och jobbigt, har bakat och lagat en massa mat, tyckte inte att jag kunde köra på sambons ide att bara bjuda på öl å chips , känns lite konstigt att fixa fest å så vet jag att jag inte får smaka på varken vin eller öl, men det är Pluppen värd flera gånger om !

• solstraalen
    Trollie skrev 2007-03-02 08:08:48 följande:
    Ni är ju bara barnen tjejer , själv fyllde jag 40 igår, så vi ska födelsdagskalas både i kväll och i morgon puh känns både kul och jobbigt, har bakat och lagat en massa mat, tyckte inte att jag kunde köra på sambons ide att bara bjuda på öl å chips , känns lite konstigt att fixa fest å så vet jag att jag inte får smaka på varken vin eller öl, men det är Pluppen värd flera gånger om !
    GRATTIS i efterskott!!
    Då kommer jag på kalas ikväll då, förmodar att du bakat en massa gott
  • jennsans

trollie: grattis i efterskott!

solstraalen: vet hur du har det med byxor.. men dock hittat 2 par iaf :)

• solstraalen
    jennsans skrev 2007-03-02 08:14:20 följande:
    trollie: grattis i efterskott!solstraalen: vet hur du har det med byxor.. men dock hittat 2 par iaf :)
    Alltså jag vill inte lägga masssa hundra på byxor eftersom ja går upp så mycket i vikt å växer ur dom fort.

Vart 17 ska man köpa byxor?
  • Trollie

Solstraalen:
    Klart att du ska komma, ja ni andra oxå! Vi får hoppas att det smakar bra, tänkte bjuda på älgskavsgryta med kantareller (och "ingen" grädde alls) och klyftpotatis, sen har jag bakat en massa slisk plus att jag ska baka ett par olika tårtor idag, tror att jag gått upp ett par kilo bara av att provsmaka dom sista dagarna .

• jennsans

soolstraalen jag vet att du inte vill det känner lika. köpte ett par i sthlm (dyra dock ca 750) ganska stora men går att dra in så mycket i ryggen så de sitter bra. o i stretch tyg. i like =)
    sen handlat på www.4mom.se/

• jennsans

solstraalen
    de byxor jag köpte i sthlm tror jag med finns på 4mom en hundring billigare men sen tillkommer ju frakt med. de var väldigt lika iallafall

• solstraalen
    Trollie skrev 2007-03-02 08:19:09 följande:
    Solstraalen:Klart att du ska komma, ja ni andra oxå! Vi får hoppas att det smakar bra, tänkte bjuda på älgskavsgryta med kantareller (och "ingen" grädde alls) och klyftpotatis, sen har jag bakat en massa slisk plus att jag ska baka ett par olika tårtor idag, tror att jag gått upp ett par kilo bara av att provsmaka dom sista dagarna .
    hehe   men man fyller bara 40 en gång
  • Trollie

Solstraalen du har så rätt och jag är ju gravid då ska man gå upp i vikt! Nej nu är det kökstjänst som gäller.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3