• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • madeleine78

Tania... : jag då.. jag har bara ont i skinkan liksom.. de strålar inte vidare nånstans än så länge.. va kan de vara...

Jag hade aldrig några krämpor/åkommor när jag vänta Towa.. då mådde jag tipptopp rakt igenom faktiskt.. lyckans mig.. då ialf..

• Pusselbiten86

Är de normalt att blöda efter sex där nere ?

Torkade mig o de var blod på pappret lixom

♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Gravid med
  • misan84

Hallonfot: när jag läser dina inlägg så låter det precis som mig o jag har svår ischias har jag fått veta nu av sjukgymnasten som jag går hos. Det strålar o viker sig kopiöst mycket o ofta. Men ring din bm så du kan få någon sjukgymnast som hjälper dig med olika övningar. För det hjälper verkligen!

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • mrsbygg

usch helt slut håller på och "färglägger" ritningar till min sambo som han ritat..
    lite smått jobbit så ja har tagit paus. måste ha dom klara tills imorrn för då ska han presentera dom typ..

inte alls mycke press på mig att få d snyggt näääädåååå...*biter på naglarna*
    inte det enklaste med små pill när man är gravid å har jävligt kort stubin..
    bad min sambo förklara lite saker för mig medans han gjorde det blev jag skit irriterad å förbannad för ja fatta juh inte hehe...*morr å fräs*

ja ni inte lätt å va gravid!

vad gör man med en två åring som inte vill sova???
    hon vägrar sova..detta blir typ 5:e gången vi lägger henne i sängen nu! nå tips? baseball trä, wiskey, sprit, sömntabletter? Skrikandes

• FruRundberg

Åh det där med namn tycker jag oxå e svårt.. ger massor med förslag till pappan men han säger inget.. Han vill "suga på det" som han säger..jag vill juh ha en diskussion.. ha någon att prata med.. men näe.. jag får prata med mig själv då..

Men er kan jag juh dela det med
    Tjej:
    Thea
    Olivia
    Alva
    Mayah

Pojk:
    Elias
    Melwin
    Theo

åh sitter på jobbet nu så jag kommer inte ohåg alla som jag hade.. men dessa e iaf de som jag gillar bäst

De ska juh oxå passa med Nathalya och Liam som mina två heter. Sen har juh bebins pappa en son sen tidigare som heter Jonathan.

Vad tycker ni??

Ja det där med  trotsiga ungar det känns som en evig kamp som aldrig slutar! Jag har en "hemsk" 8årig tjej hemma som bara ska sätta sig emot allt jag säger och öron det har hon inte heller.. *suck* Hon bara vägrar göra som man säger.. man får liksom tjata 10 gånger innan hon "hör" Å det värsta jag vet är när man måste tjata!!

Sen har hon en tendens att grina å gnälla så fort hon inte får som hon vill.. jag e sååå trött på det.. önskar då att man hade haft en sorts garanti eller retur rätt på sina ungar.. haha ja ett tag iaf.. tills de e snälla igen..*ler*

pojken e iaf i nån sorts lugn period då han oftast vill vara mig till lags.. O det stör juh syrran ännu mer hehe.. Men han har nån studssjuka då han springer å hoppar hela tiden som han går på anfetamin..hehe.. så det är aldrig lugnt hamma..*s*

Älskar juh mina vilda,envisa trotsiga jobbiga ungar.. trotts allt!

nä nu får jag jobba igen..
    Kram å hej!!

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • solstraalen

Åh jag har ett par byxor i  manchezter ( hur de nu stavas? ) som det är stretch i från HM, stl L
    Så jag budade nu på ett par som ja trodde var i samma modell, fast i XL. Vann dom för 79kr och dom var oanvända.
    Fick hem dom igår å de va inte samma modell för dom var alldeles för små?!
    XL av den modellen jag har själv hade vart super

Köpte oxå ett par svarta för 200 via familjeliv, å de e inte heller samma modell så förmodligen passar dom inte!!

*fettot ger upp*  Kommer få gå med rumpan bar snart

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
  • Hallonfot

Godmorgon på er! Här var det lugnt.
    Vi håller också på och funderar på namn. Har nog bestämt tjejnamn men har väldigt svårt för killnamn. Än så länge har vi bara kunnat enas om Noel. Har ju Alva förut och det känns lite som om vi blandar ett jättesvenskt namn med ett engelskt men just nu skiter vi i det. De ska ju inte bo ihop hela livet och jag tycker ändå att de är fina ihop.

• Hallonfot

Solstraalen: Snart är det sommar och då är det helt ok att gå med rumpan (nästan) bar! Eller i alla fall att bara hänga på sig en härligt, luftig klänning.

• solstraalen
    Hallonfot skrev 2007-03-02 06:52:01 följande:
    Solstraalen: Snart är det sommar och då är det helt ok att gå med rumpan (nästan) bar! Eller i alla fall att bara hänga på sig en härligt, luftig klänning.
    Fast hualigen, jag avskyr både kjol å klänning och att visa mina ben
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
  • LindaoJohan

godmorgon på er! ännu en fantastisk dag, dimma, lite kallt, gråmulet.. men idag känns allt bara så otroligt underbart! Är så otroligt lycklig trots spökande idiotex, lite finnar (börjar bli bättre) iskalla händer, och en otroligt stökig lägenhet! Jobbar bara till halv tolv. ska hem sen å städa och jag ser fram emot det! ha ha, jag är lycklig idag! Hoppas ni andra är det oxå! HA en superbra dag på er! kram kram

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3