Pusselbiten86 skrev 2007-03-01 22:02:21 följande:
Är de normalt att blöda efter sex där nere ? Torkade mig o de var blod på pappret lixom ♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Gravid med
Helt normalt sa min BM när jag frågade! Har tydligen å göra med att man har skörare slemhinnor om jag minns rätt.
Trollie skrev 2007-03-02 08:08:48 följande:
Ni är ju bara barnen tjejer , själv fyllde jag 40 igår, så vi ska födelsdagskalas både i kväll och i morgon puh känns både kul och jobbigt, har bakat och lagat en massa mat, tyckte inte att jag kunde köra på sambons ide att bara bjuda på öl å chips , känns lite konstigt att fixa fest å så vet jag att jag inte får smaka på varken vin eller öl, men det är Pluppen värd flera gånger om !

GRATTIS!!!!!! I efterskott.

När och var ska vi komma? Lät ju supergottigt med maten ju!!!
Solstraalen - Jag hade gått ut!!! Definitvt! Du hör ju på henne om hon inte klarar av det. Så länge hon inte blir kall ska det inte va nån fara.
Och du, jobbigt med brallorna!!! Jag har så i vanliga fall, har skitsvårt att hitta brallor men har haft sån tur att jag har kunnat ha mammabrallorna så såna har jag en liten bunt av.
Tyvärr har jag inget vettigt tips den här gången, har kollat för lite i affärer den här graviditeten.