• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Trollie

Hjälp vad ni skriver, har inte haft tid att kolla så mycket på
    FL dom sista dagarna.

JoNaLi: Alla namnen du hade på listan är ju fina, Theo har vi funderat starkt på om vi får en son (sambons farfar hette Theodor), tjej namn har vi inte kommit på något alls men så såg jag att du skrivit Thea det är ´ju jätte fint! Måste jag föreslå för sambon.

Solstraalen: Tror inte att det finns en gravidkropp som kläderna sitter bra på! Själv har jag funderat på att börja använda sari !

• solstraalen
    Trollie skrev 2007-03-02 07:20:39 följande:
    Hjälp vad ni skriver, har inte haft tid att kolla så mycket på FL dom sista dagarna.JoNaLi: Alla namnen du hade på listan är ju fina, Theo har vi funderat starkt på om vi får en son (sambons farfar hette Theodor), tjej namn har vi inte kommit på något alls men så såg jag att du skrivit Thea det är ´ju jätte fint! Måste jag föreslå för sambon.Solstraalen: Tror inte att det finns en gravidkropp som kläderna sitter bra på! Själv har jag funderat på att börja använda sari !
    Fast grejen för mig e att alla byxor börjar bli så små, eller så börjar jag bli såå stor. urk.
    Nåväl de e ju bara 17veckor kvar. hehe
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
  • Trollie

Solstraalen:
    Nu får du plocka fram syslöjdskunskaperna inom dej och fixa ett par byxor själv! Har ett par som jag sytt i kilar av elastiskmudd på, funkar ganska bra, har funderingar om jag ska sy dit en "tub" som går upp över hela magen oxå.

När du skrev 17 veckor kvar kom jag på att det är HALVTID för mig i dag bara 20 veckor kvar!

• mrsbygg

"bara 17 veckor" rena lyxen..här är d fortfarande 20 v kvar....suck

enda som börjar bli tajt är magen! kan ha alla mina vanliga byxor men får lixom inte igen blixtlåset eller knappen!
    så d känns iaf skönt att jag inte gått upp på dom andra ställerna än iaf...jag hoppas iof att ja slipper det oxå

idag ska jag göra tok ryck!! ska fixa klart bilden till min sambo, vilket kommer ta några timmar men iaf..sen försöka städa här ser F Ö R J Ä V L I G T ut här!

kläder, leksaker, reklam ja allt över allt..blir tokig. men idag ska d mesta bort!!

• solstraalen
    Trollie skrev 2007-03-02 07:35:29 följande:
    Solstraalen: Nu får du plocka fram syslöjdskunskaperna inom dej och fixa ett par byxor själv! Har ett par som jag sytt i kilar av elastiskmudd på, funkar ganska bra, har funderingar om jag ska sy dit en "tub" som går upp över hela magen oxå.När du skrev 17 veckor kvar kom jag på att det är HALVTID för mig i dag bara 20 veckor kvar!
    Jag kan verkligen inte sy
    Önskar jag kunde de, då hade jag sytt mina egna gravidbyxor nu
  • mrsbygg

meh va säger jag!! är inte 20v kvar, är juh 19v! hehe...och på tisdag är det bara 18!

buuuhuuuu snälla tiden gå fortare!

• solstraalen

Imorgon har jag gått 23 fulla veckor, tiden går ganska snabbt

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-03-02 07:49:30 följande:
    Imorgon har jag gått 23 fulla veckor, tiden går ganska snabbt Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
    usch jag tycker tiden går snigel fart! blir tokig..

aaahhrrggg, nästa månad(14 april) fyller ja år!! hemskt hehe...gammel tanten
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2007-03-02 07:52:37 följande:
    Imorgon har jag gått 23 fulla veckor, tiden går ganska snabbt Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23usch jag tycker tiden går snigel fart! blir tokig..aaahhrrggg, nästa månad(14 april) fyller ja år!! hemskt hehe...gammel tanten
    Hehe.
    En annan fyller år först efter att bebisen har kommit, så de känns låångt dit. Får vara 25år ett tag till
  • mrsbygg

hehe lyx! vi får bäbisen om den kommer som beräknat vill säga en månad innan sambons födelsedag han blir 30 i år!! hehe..ska stor firas..passar perfekt då kan jag ta första riktiga ölen å ev en grogg oxå!! sen pumpa som bara sjutton

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3