• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

fyy fan va trött jag....gick upp 9 och fixa iordning tvätten så nu håller man på tvättar..
    har städat lite oxå!!

saknar saga!! nu får hon ta å komma hem..Farmor skulle klippa henne oxå (första klippningen) så får se hur det blev..
    enda kraven vi had evar inte värre hockyfrilla än va hon redan har å inte pojkfrisyr! blir inte så mycket att välja på när hon inte har så mycket hår hehe..mammas flintis!

men det blir nog bara toppat skulle ja tro! om hon ens våga klippa henne hehe...

nehe jaha...ska man göra nu då?

• Halvblod

mammab: oj, du litar verkligen på din svärmor...det skulle jag ALDRIG göra. Hehehe...är jag fjantig nu eller är det du som har väldigt stort förtroende för din svärmors smak!?

• mrsbygg
    Halvblod skrev 2007-03-04 10:31:01 följande:
    mammab: oj, du litar verkligen på din svärmor...det skulle jag ALDRIG göra. Hehehe...är jag fjantig nu eller är det du som har väldigt stort förtroende för din svärmors smak!?
    älskar min svärmor!! hon är underbar så litar på henne fullt ut..
    hon är även utbildad frisör i botten så jag är inte speciellt skraj..
    håret växer juh ut hehe..

sen är hon inte speciellt gammal eller "omodern" som andra kan vara!
  • Hallonfot

Alva fick klippa sig första gången dagen innan hon var 6 månader. Gjorde det privat hos en frisör vi känner. Hon kom ut med riktig frisyr på förlossningen och tappade det aldrig. Jättekul, speciellt eftersom hon var tjej och man då kan sätta upp håret på lite olika sätt. Behöver jag säga att jag hade en halsbränna från helvetet???

• Pusselbiten86

Varför ska allt hända mig...

Först det med min mamma o sen åker min farbror in akut i morse med hjärtinfarkt...

♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Gravid med
  • Hallonfot

Pusselbiten86: Stackare! Vad jobbigt..och speciellt när man är gravid med alla hormoner och trötthet. Hoppas han repar sig och snart blir bra igen. Tänker på dig!

• Åsa82

oj vad ni skriver hinner inte med att läsa allt som ni skrivit under helgen

• Vallmar

Solstraalen: Neh jag förstod att det inte va bra men uvi är det inte. Avslutade nämligen pencellinkur mot det i fredags. Ska ta prov på tisdag o se så att jag blivit av med det.

LindaoJohan: Tack Jag måste städa hemma idag, ser för j-t ut kan jag säga, hehe.  Jag e så sugen på o shoppa så kommer man på att man inte kan köpa vilka kläder som helst, buäää.

• Pusselbiten86

Finns de något man kan göra för SD att lugna ner sig..

Orolig för allt ju....
    O SD kommer heeeeela tiden

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Vickyb
    Pusselbiten86 skrev 2007-03-04 10:46:06 följande:
    Varför ska allt hända mig...Först det med min mamma o sen åker min farbror in akut i morse med hjärtinfarkt... ♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Gravid med
    Fy va hemskt
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3