• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • annki72

nu känner jag mej riktigt osynlig här inne, skrev 2 inlägg igår med frågor men ingen såg mej, eller ville se mej

Vet att det är lätt att missa, men man känner sig osynlig

Skit samma, hoppas att ni alla mår bra, jag mår hyfsat men har klarar inte att gå långa sträcker längre få så ont i magen, men det hör väl till.

• Hallonfot

Annki72: Vad var det för frågor? Jag var inte inne igår men är inne nu. Fast bara en liten stund till.

• Vickyb
    annki72 skrev 2007-03-03 18:30:28 följande:
    Måste fråga igen, Är det bara jag som svettas otroligt mycket?Sen en fråga till, när jag har ätit mat får jag så extrema kramper så jag tror att jag ska dö, nån mer som har liknande?Tycker det är riktigt otäckt
    Nej än sålänge har jag klarat mig ifrån svettningarna.. men det kommer nog det med. Men kan medge att jag har lättare för att bli generad nu än innan
    Jag har oxå fått krampliknande smärtor i magen efter att jag ätit. Igår åt jag på en salladsbar, och fick väldans kramper i magen. Trodde först maten var dålig.. men sen efter en stund försvann dom. Kanske kan bero på att man äter för snabbt, kanske inte tuggar maten ordentlig, tarmarna jobbar ju inte lika effektivt nu som innan.
    Ta upp det med din BM, jag skall fråga det nästa gång om jag inte glömmer av det!
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Hallonfot

Jag svettas inte heller....än. Har istället varit fruktansvärt frusen men det har tack och lov blivit bättre. Känner mig helt normal i temperaturen nu men det är väl bara en fråga om tid innan vi blir supervarma allihop. Dottern är född i januari och jag sov med öppet fönster i sovrummet fram tills hon föddes. Maken flyttade ut till gästrummet några gånger när det blev för kallt. Undrar hur man ska göra när det är sommar? Några förslag?

• annki72

Vickyb: Jag kanske det, har inte tänkt på det att man kanske bör tugga mer ordentligt nu, och jag äter nog alldeles för fort och ibland för mycket, det ligger nog nått i det

Ska äta lungnare idag och tugga ordentligt då får jag se om det blir nån skillnad

Ps. tack för att du såg mej

• Tania

Äsch då!!

Nu har sonen ont i ena örat och i halsen. Han har fått alvedon för en timme sen men klagar fortfarande på smärta.

Själv har jag fått en hemsk nackspärr som bara blir värre... går från huvudet ner på ryggen.

Skulle ju ha bakat kakor idag men vi är nog inte upplagda för det någon av oss.

• Vickyb
    annki72 skrev 2007-03-04 12:39:24 följande:
    Vickyb: Jag kanske det, har inte tänkt på det att man kanske bör tugga mer ordentligt nu, och jag äter nog alldeles för fort och ibland för mycket, det ligger nog nått i det Ska äta lungnare idag och tugga ordentligt då får jag se om det blir nån skillnad Ps. tack för att du såg mej
    Ja det kanske har något med det att göra.. att man inte tuggar ordentligt. Skall oxå testa det nästa gång!
  • annki72

vickyb: Det är nog så för nu har jag ätit middag och jag än inte fått några kramper

• Vickyb
    annki72 skrev 2007-03-04 12:56:56 följande:
    vickyb: Det är nog så för nu har jag ätit middag och jag än inte fått några kramper
    Va bra, hoppas du slipper kramperna nu.
  • Sylt
    LindaoJohan skrev 2007-03-02 18:41:50 följande:
    jag vill behålla min storlek jag har nu ju! äntligen bröst!!! www.lindisen.bloggagratis.se
    .... det fick inte jag förra gången, räknar inte med det denna gången heller - fast det hade varit kul Glad
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3