• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • Pippil8

Jag kommer till Åhléns för promenix till Nyfiken gul eller annat ställe. Ska klä på mig ordentligt

Murgrönan - på Bm gamla stan får man tid för efterkontroll först efter 3 mån. Jag har tid i slutet av juni! Känns som en evighet!

• Hellur

Hittar inte heller, möter vid Åhlens.
    Har ditt nummer Swe, tror du har mitt med.

• Swenglish

Murgrönan och Frill- vi glömmer också de där dropparna hela tiden... Fick du skäll Murgrönan? Vad sa de då?

• Swenglish

Yes har ditt nr Hellur!
    Murgrönan- ska på koll på Sös i slutet av maj, men det är en expert på sfinkterrupturer som ska kolla mig. Annars ska jag som Pippil8 till BM Gamla stan nån gång i juni, har inte ringt än.

• Ginger6

hallo!

låter som en bra idé. jag går t nyfiken gul direkt, ses där o går vidare om kallt. swe jag har ditt mobnummer i fall ifall.

• Björklöv

Äntligen har jag fått bokat tid för dop Fast oj, vad "sent" det blev... prästen som jag vill ha, har semester hela augusti så nu blir det den 8/9... Värsta stora tjejen ju, hela fem månader kommer hon ju att vara!!! Nåja, det blir nog bra ändå, fick bokat S:t Martins stall till dopkaffet oxå så det känns skönt att ha det fixat

• bianca2

hej, har en del att fixa idag. söder e lite långt bort så jag tror inte jag hinner. antingen kommer jag till åhlens annars kommer jag inte idag, tyvärr.

• murgrönan

Swe: Hon sa med sträng röst att jag måste försöka hitta en rutin för när jag ger dropparna, tex efter frukost varje dag.Hon skällde väl inte direkt men jag tog åt mig iaf och har bättrat mig . sfinkterruptur lät inte skoj! hoppas allt är läkt!

Pippil8: Förstår att det känns länge till kollen...det varierar väldigt det där tydligen, hur långt efter man går.

Ha en mysig fikadag alla ni som ska ses, jag är lite avis. klä på er ordentligt så ni inte blir förkylda.Man ska svettas in våren, som en gammal pojkvän till mig alltid sa.

• Lillie74

Jag går också hemmifrån nu, Hellur, tror att du har mitt nr. kan du messa mig om ni ändrar planerna? Jag kommer annars till Åhléns Skanstull 13:45.
    See ya!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4