Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
tellie
vi ska träffas i Farsta på fredag, vore kul om du ville haka på!
jag skriver vad som gäller för fredag i min gästbok, gå in och kika där!!
tellie
vi ska träffas i Farsta på fredag, vore kul om du ville haka på!
jag skriver vad som gäller för fredag i min gästbok, gå in och kika där!!
tellie
det var synd, vi har det jättetrevligt och träffas iallafall minst 1 ggr/veckan och då brkar vi nog vara mellan 8-12 pers
Ni som har bebisar som sover hela natten
hur gör ni med blöjan?
går det inte igenom och läcker om ni inte byter på så länge??
vi ger V mat runt halv tio, sen byts det blöja och läggs och vid 4-5 när han vaknar brukar jag byta den.
vi ska försöka sträva efter att lägga honom tidigare, men det får bli efter semestern när man ändå kommer förstöra det genom att vara uppe sent
Josefin
V äter allt från ca 60 ml till 150 ml per måltid, lite beroende på ifall han är sugen på trerätters eller bara fika
100 ml låter jättebra! Vi fyller upp flaskan så det alltid blir lite över när han är mätt, då vet vi ju att han inte vill ha mer.
kul att det funkade, funderade faktiskt på det när vi diskuterade det i måndags det där med flaskor - vi hade ju den som vi har nu redan från början, det kanske var den som pajjade min amning?
Karin och Sannixx
jag har skrivit över 2000 ![]()
TRÄFF ONSDAG
Swenglish
j79
Hellur
Lillie
Bianca2
Emma3
Björklöv
Sole
Lillen
gå in i min gästbok, där står info om imorgon!
Bianca
vet hur jobbigt det känns snär respektive är borta flera nätter - men tänk hur mysigt det kommer bli när han kommer hem
Frill
läcker det inte ur kissblöjan när A sover så många timmar då?
vi syns imorgon kl 12 utanför tunnelbanan i Farsta (centrum)
godnatt!
Sannixx
vi köper lunch i Farsta centrum innan vi går hit.
trist att det inte verkar bli nåt fint väder ![]()
Viv och Bianca
jobbigt när man har sånna nätter!
hoppas ni får lite mer sömn i helgen iallafall!
V har ju som sagt platt bakhuvud(lite väl platt enligt barnläkaren) så vi försöker få honom att sova ´på sidan nu (iallafall dagtid, uppbullad fram och bak så han inte rullar över)
sover era alla på rygg?