Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
ginger
du har fått mitt nummer nu!
ginger
du har fått mitt nummer nu!
Lillie
du kan sitta långt bak!
mitt numme rär inboxat till de som önskat, vi syns snart!
kram
halloj! ingen fara att ni stannade så "länge" hann med allt ändå, man blir ju rätt effektiv som småbarnsmorsa
Lillen gud vilken bra id´2, mailar direkt! hoppas ni alla får en härlig helg, hinner nog inte in här förräns på söndag (åh hur ska jag klara det??
)
halloj!
oj vad ni har skrivit under helgen!
låter som ni alla blev ordentligt firade igår! Vi tog med brorsbarnen på Grönan igår och ikväll + imorgon bitti skall vi vara barnvakt, så det blir hämtning och lämning på dagis, middagsfixande och läsa sagor , kommer säkert vara kaos!
vi var på bröllop i lördags och allt gick jättebra med V, han vaknade tidigare än vad han brukar dock, precis när vi kom hem så han kanske kände på sig
han hade varit jättesnäll förutom då han spydde på farbror, men han har ju egna barns å han tog det inte så hårt
vi bor nu hemma hos dom men kan säga att nu längtar jag till mitt eget hem och prylar! i helgen var vi uppe i lägenheten och då var allt klart förutom kök, badrum och en fondvägg i sovrummet så han borde verkligen bli klar den här veckan.
vad är det nu som gäller för onsdag?
Är det kafé Kajak kl 12?
hej på er!
vad är det nu som gäller påonsdag? är det kl 14 på Kulturhuset?
har nu hämtat Amanda 5 på dagis och hennes bror David 7 har kommit hem från fritids. Just nu leker de med lillkusinen men det gäller att ha koll hela tiden, lite kämpigt att gå från ett barnt ill tre på en gång! *pust*
V ser helt chokckad ut vid vissa tilfällen *skratt*
Björklöv
trist att söndagen var jobbig, men det är ju skönt att de bra dagarna är bättre än de dåliga ![]()
nu har vi äntligen dator hemma, snacka om abstinens!!
Swe vad ska du göra idag, har missat helt!
tack alla för trevligt fika igår!
Swe
lycka till!
Har lagt in en del nya bilder i mitt galleri, dels under Viktor och dels under Familjelivsträffar - gå gärna in och kika ![]()
halloj!
vi har också haft en riktig sovdag med en solstråle när han varit vaken.
Han vaknade 04.30 imorse och somnade sedan om på 10 min efter mat. tyvärr kunde jag inte somna om utan låg vaken tills L skulle upp halv sju. då vaknade även V och fick lite mer mat och somnad eom med mig till halv elva! (jag sov till runt nio, sen gick jag upp och tog chansen att pula och fixa i lägenheten)
vid halv ett somnade han igen och sover fortfarande!
nus ka jag lägga mig på soffan och läsa nya Stieg Larson-boken (självklart kommer han vakna då)
såklart hann jag inte börja läsa, typiskt, jag skulle börjat långt innan
lillen
usch va hemskt! så skönt att ni alla är oskadda!
stor kram!!