• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • Sofffy

Karin99:  Lycka till på kalaset idag!!

Jätteskoj att vi blir så många på tisdag Ska bli kul o träffa er igen.

• Vivs

Tack för recepttipsen, soffy! Jag har ju långt kvar till dopet (1a sept) men har redan börjat kolla lite efter små enkla recept!

Just nu gick ett par förbi med utanför fönstret med sin barnvagn. De hade på sig shorts och t-shirt och hade klätt på bebisen en tjock fleeceoverall! Hu, stackars liten!!

Igår var jag inne i Kungsträdgården på kvällen, himla trevligt och massa god mat Jennifer hängde så snällt i sin babybjörn. Men, nästa gång ska jag tänka på hörselskydd till henne. Fick hålla för hennes öron när vi närmade oss hög musik..

Nu har hon slocknat på sängen, ska passa på att duscha! Vi ses på tisdag, ska bli trevligt och jag såg att det ska bli 23grader o soooool Underbart!!

Karin - hoppas festen blir lyckad, ni kan inte få bättre väder iaf!

• Swenglish

Godmorgon!

Tror Freddy är förkyld! lite snorig, lite rinnande öga. Temp 37,1 så ingen feber iallfall. Usch vad orolig jag blir trots att det verkligen inte är någonting... Han sov iallfall från 22-04 och 04-09!

Vivs- det låter härligt! Kanske såg du min man som var på svensexa i Kungsan? Brudgummen hade rosa leggins och guldslängkappa! Ska inhandla hörselkåpor till Freddy, tror man kan få användning av dem på bröllop osv. har hört att de är billigast på clas Ohlson.

Soffy- hurtig som vanligt!

Åh vilket härligt väder, ska nog grilla idag, och kanske gå och inhandla ring till mig!

• Lillenlillen
    Karin99: Min kompis gjorde 10 pajer till 65 pers på sitt dop - det räckte inte och hon fick total panik! Anledningen till att det inte fanns tillräckligt var att hon gjorde alla pajer olika = folk ville ta lite av ALLA!!! Det var likadant med efterrätten där hon hade fyra sorter men den räckte precis. Fast då blev hennes egen familj och hon och hennes man utan mat och fick ta varsin kladdkakebit efter att ha stått i köket och donat = inte upptäckt att det var slut.

SÅ säg till i förväg att det inte funkar om alla tar av allt
  • Vivs

Swe - ha ha.. tror faktiskt jag såg honom! Inte din man då, men brudgummen Jag kollade också hörselskydd på claes ohlsson men de hade inga rosa som jag vill ha.. får leta vidare!

Ha en härlig dag i solen!

• Ginger6

Hallooo! Grymt skön söndag! Hoppas ni också har det. Strålande sol och jag är utsövd. Hoppas ni också haft en skööön dag o helg!

Picknick Rålis (Rålambshovsparken, vid gångbron från Fridhemsplan) tisdag 5 juni 13.00:

Lillie74
    Pippil8
    Lillenlillen
    J79
    SanniXx (förhoppningsvis, beror på tiden)
    Karin99
    Hellur
    Swe
    Sole
    Vivs
    Zul
    ABC08
    Bianca2
    Sofffy
    Ginger

• Angelicious

Igår gifte vi oss