• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • Lillenlillen

Nu har vi varit hemma i en halvtimme efter avslutat powerwalk från Solna Centrum, runt Kungsholmen via Pampas och till Rådhuset. Lyckades fånge en stor fågelbajs MITT på gula parasollet Ska nu fortsätta promenera, närmast till Hagaparken för lunch i solen. Ha en bra dag allihop!

Kram

• bianca2

tack för igår!
    har oxå fått lite färg
    mötte sen upp en kompis i vasaparken o sen killen o en kompis till honom o gick till medis o satt på uteservering. kom hem vid 00.00.
    gick hur bra som helst.
    idag har lillgrisen sin sweden-body på sig!!!

TRÄFF MÅNDAG 11/6

Swenglish
    bianca2

krampå er!!!

• Hellur

Låter som ni hade det skönt igår. Tråkigt att W var så bråkig men det bir fler picknickar.
    Kan tyvärr inte på måndag, hade varit jätte roligt. Men min föräldragrupp startar då. Trodde det skulle bli efter sommaren men vår bvc sköterska ringde igår och meddelade att den startar på måndag. Tror dock inte att de är lika trevliga som ni

Men senare under veckan eller veckan därpå kanske vi kan träffas för picknick i Vinterviken.

Även vi ska ha picknick idag. Ska ut till Djurgårn med några kompisar. Hade inte tänkt på vinet, men stoppar kanske ner en flaska ;- lät gott.

• SanniXx
    Karin99: Nä, de står ingenting.. Ja vill haaaaaaaa! Nuuu!! Hehe.. Fast vagnen har ju inte kommit än så så bråttom är det ju inte, men jag vill picknicka! (ska köpa vagnen för halva skatten iaf)
    ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • Hellur

Lillenlillen och Soffy - Ni är bara för hurtiga
    Känns alldeles för varmt för långa promenader idag, helst skulle jag vilja bada.

Ha en super skön dag! Kramar på er

• Vivs

Hellur - jag är med på en framtida träff i Vinterviken... hänger där rätt ofta eftersom det är så nära

Ha en bra dag i solen, jag ska gå ner till vattnet o bränna mig lite mer i nacken

• Lillie74

TRÄFF MÅNDAG 11/6

Swenglish
    bianca2
    Lillie74

• Pippil8

Hej hopp i sommarvärmen Nu är jag på bättre humör igen - skönt! Inget mer depp tack! Lille E har sovit 7,5 timmar två nätter i rad - HURRA! Det tidigare rekordet var väl på dryga fem timmar så jag var skapligt förvånad.

Vi har gått ner till vattnet två förmiddagar i rad nu och jag har plaskat lite med fötterna i alla fall - härligt! Ingen powerwalk som ni andra hurtisar, men lite motion i alla fall

Bianca - hur funkar det med lillgrisen när du sitter på uteserveringar titt som tätt? Det låter så härligt! Jag ammar så mycket på kvällen så jag vågar mig inte riktigt ut på kvällarna... Ammar du där? Somnar han i vagnen sen?

På måndag hänger jag gärna på om det inte blir fika alltför långt bort. Men vi kan väl bestämma när vi vet lite mer om vädret.

TRÄFF MÅNDAG 11/6

Swenglish
    bianca2
    Lillie74
    Pippil8

Fortsatt skön nationaldag på er!

• SanniXx

Kan tyvärr inte komma på måndag. Ska träffa våran föräldragrupp då..

I morgon ska vi till BVC för att väga och mäta Ida. De ska bli spännande då det var exakt en månad sen vi var där. Jag skulle tippa på runt 6500g..

• SanniXx

Här va de dött!

Ida har inte alls varit sig själv idag. Hon gnäller för allt möjligt. Vet inte vad det är med henne. Värmen möjligtvis, eller är de en tand på g? Känner ingen tand, men hon snuttar på allt så de blir jätteblött. Hon kanske bara hade en dålig dag oxå

Tror jag dör, Ljungberg är sååå snygg! Ska kolla fotbollen nu..

Hejja Sverige!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4