• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • Hellur

I sista minuten, jag bangar också. W har varit lite kinkig och är fortfarande, tror han tycker det är jobbigt med värmen. Orkar inte packa ihop oss. Mezzar några också ifall ingen ser detta.
    Ha det så skoj!

• Medusa2001

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er och bebisarna - det skrivs så aktivt i den här tråden att jag inte längre hinner hänga med riktigt.

Vill bara säga att allt är jättebra med mig och Lily, vi njuter av sköna, lata sommardagar tillsammans med varandra och med vänner.

Ha det fortsatt skönt i värmen!

• Hellur

Hoppas ni hade det skönt på picknicken idag. Har ju varit helt underbart väder!

Ursäkta att jag hoppade av så där i sista minuten. W hade varit så kinkig och grinig så jag tyckte det skulle bli för jobbigt och så skulle jag absolut inte hinna få ihop allt.
    Men han deckade i min famn efter amning så då körde jag ner honom i vagnen och gick ut på promenad, gick över till söder och mötte upp E och promenerade runt lite nere längs vattnet.
    Självklart vaknade charmtrollet och efter ett tag av gråt och bara kinkighet och upp och ner ur vagnen kom vi på att han ville se vad som hände runt omkring. Tänk vad trög man kan vara ibland

• Swenglish

Tack för härlig picknick! Nu har Freddy badat, men är inte så säker på att han tycker det är så trevligt, han ser mest lite rädd ut tycker jag? Jag trodde alla bebisar älskar att bada...

Hellur- ja tänk så "enkelt" svaret kan vara ibland!

Sannnixx- hoppas allt är ok med din farmor!

Jag vill gärna träffas en sista gång innan vi åker iväg, så jag föreslår genast måndag som nästa träffdag!

TRÄFF MÅNDAG 11/6

Swenglish

• Vivs

Tack för idag!

Bianca - jag har fått färg!!

Swe - Jennifer är också nybadad efter dagens superbajsning! Ska hoppa in i duschen själv nu också, känner mig lagom fräsch

• SanniXx
    Swenglish: Ja då Tack så mycket! Hon blev så glad när vi kom =)

Varför har inte mina skattepengar kommit? Ja vill oxå ha. Ja som är fattig som en kyrkråtta just nu.. Iofs mitt fel som går och köper en massa onödiga saker =)
    ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • Lillenlillen

TACK alla gulliga för idag! Vilken KANONDAG för picknick och socialt umgänge i solen VAr helt slut när jag hade gått hem hela vägen!! 

Vivs - jag har också fått färg! Ordentligt. Men bara för det försvinner den väl innan jag vaknar imorgon.

Jag och Sofffy går powerwalk från Råsunda (fotbollsstadion) till Rådhuset imorgon kl 8 om nån är vaken vid den tiden och vill följa med :D Ni har mitt nummer, men jag gissar att de flesta ligger i sängen med make/barn by then?

• Karin99

sannixx: mina pengar kommer imorgon (6500 kr!) logga in på din bank så står det säkert när pengarna kommer!

TACK för igår alla, vad varmt o skönt det var! jag har bränt mig lite, trots att jag mest satt i skuggan och hade SPF 25 på mig... jaja...

ALVIN Henry Diego *070315* Mitt hjärta
  • Swenglish

Jag fick också färg igår, fast även jag satt och häckade i skuggan med solkräm på...

lillen och soffy- alldeles för hurtigt! Vi sov till halv 10...

Zul och jag gick till Slussen, det får räcka som powerwalk!
    Idag blir det också picknick, med rosévin! Och picknicken tillagas av någon annan, hurra!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4