• Nericia

Nutrilett

Nu startar jag en tråd och hoppas det finns några som vill hänga på.

Jag vet att det finns andra trådar men dom har hållt på ett tag.

Jag själv kör nutrilett intensiv, jag motionerar och tränar.

Ibland så byter jag ut nån påse mot vanlig mat, annars kör jag ren kur.

Lista:

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Slutmål: 65 kg
    Vikt just nu: 78kg

Hänga gärna på här om ni vill. Så kan vi peppa och stötta varandra.

• Svar på tråden Nutrilett
  • isisisis

Jag har kört med nutrilette till och från i flera år.
    Första gången gick jag ner 15 kg.Men den vikten har jag aldrig gått tillbaka till.
    Så här billigt brukar det mycket sällan vara!

• Pixxxy

Är det någon som även tar en bars då och då?
    Jag testade en precis (Nutrilett) men blev nästan illamående efter halva - den var på tok för "mäktig" och jag fick kasta sista biten.

• isisisis

Jag äter inte bars.
    Jag klarar av dieten ändå.

De är inte frestande.Känns som godis.
    Tror jag läst nånstans att de är rätt energirika trots att de ska vara "lätta".
    Onödigt om man ska sätta hårt mot hårt sas....

• Pixxxy

Ja jag tänkte det oxå när jag snabbt kollade på mängden kalorier.. då kan man ju lika gärna stoppa i sig en halv "Japp" eller vad som helst:S
    Ångrade att jag köpte hem dem... nu blir det bara pulver!

• Pixxxy

isisisis: Ja det är jag men denna vecka blir det en avstamp från dieten på lördag.. Har bestämt att byta ut tre påsar Nutri mot en liten omgång vegetariska tacos (utan det klassiska onyttiga sakerna) samt popcorn med ett glas Cola Zero. Tror och hoppas inte att det kommer sabba FÖR mycket;)

• isisisis

Det gör säkert ingenting.
    Det viktiga är att köra igång kroppen rejält,så att den börjar ta av reserverna.
    När det gått igång på det och hittat signalerna,så kan man fuska lite mer,men bara lite!
    När man väl kommit igång brukar det rasa rätt bra!

• Pixxxy

Låter gott det:)
    Ja jag kommer träna på gym samt simma oxå och de dagarna är det nog nödvändigt med en liten måltid ändå (fast nyttig såklart).
    Vegetarisk mat är ju ganska bra i sig - det är mest när man äter snacks och sötsaker som det har "lagt på sig".. och läsk ska vi inte snacka om:S
    MEN NU BLIR DET ANDRA BULLAR!

Tack för alla trevliga svar isisisis (blir lika snurrigt varje gång jag ska skriva ditt nick *s*)

• isisisis

Jo! Jag vet att folk har svårt för det!

Tränar du ska du äta nånting innan!
    Men du kan ju ändå äta nyttigt! mycket proteiner och grönsaker.

• Pixxxy

Japps det blir mycket quorn och grönsaker... det ska vara bra enligt dietisten jag träffade;) Dock så tyckte hon inte Nutrilett var så bra men ja ja.. där valde jag att slå dövörat till lite *s*

Svar på tråden Nutrilett