Inlägg från: lola1983 |Visa alla inlägg
  • lola1983

icas- onsdagsgrupp

Jo.,det finns ju det . fast min mjölk försvann ganska fort när jag slutade amma på dagen . hade gärna velat nattamma ett tag,men det fanns knappt nåt . men det är ju olika.,man får ju hoppas att det stannar kvar för dig .

kör du cambridge i 2 veckor då plus upptrappning o sen VV eller hur tänkte du göra ?
    kan iof tro att det kanske inte är så bra att amma alls om man kör endast cambridge... fast jag vet inte . hör med BVC.,dom vet ju bäst !

Jag har verkligen kommit in i en viktnedgånssvacka . alltså i motivation... har ju kört i 10 veckor nu o vikten har gått fort neråt.,kanske därför det börjar kännas tyngre o tyngre nu . har slarvat mer på sistonde . o det har ju visat sig på vägningen oxå ! känns inge roligt längre att åka o väga sig när man inte känner sig nå smalare..
    men ska kämpa reeeejält nu sista 2 dagarna o sen får vi se på Onsdag . får bli som det blir den här veckan..,för om inte annat så kommer det att visa sig nästa Onsdag . o Onsdag efter det..,o efter det...... för nu jäklar är det slut på slarvet !!!! o motion varje dag !! SKA ner 4 kilo till sommaren ! Skrikandes

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983
    Linda : jag ses gärna nån dag . O helst hemma hos nån . Smidigare o mysigare tycker jag . Plus att det är lättare för Hugo att krypa omkring . Skulle va roligt att komma hem till dig nån dag Glad så svårt för mig att hinna före jobbet . skulle va lite senare på eftermiddagen isåfall . så jag hinner hem fram o tillbaka . vill ju inte behöva vänta 5 veckor tills vi får träffa er igen.... hih . 
    Maria o Theo är oxå jätte sugna på att träffas så dom kommer nog mer än gärna om vi ska ses .  
    Såg förresten att Melvin gått förbi Hugo nu Flört hihi . stora killen.. Det är så bra så.,för kommer det en magsjuka så är det bra att ha . Hugo har nog tappat minst ett kilo denna vecka .
  • lola1983

O inte jag heller.. heh . hinner inte innan jobbet Ledsen

• lola1983

Ja.,min soliga dag kommer jag att tillbringa inne framför datan . Boring !! måste skriva klart provet som ska lämnas in på Fredag . *suckar högt*
    Men hoppas ni andra får det mysigt o skönt ute i solen.. motionera o sola lite åt mig med Gråter

• lola1983
    Hej tjejer..

Medusan : stackare ! truckar är inte att leka med Flört tur att det gick bra.. O hoppas det löser(löser,hahaha) sig med lille plutten i magen . 19 dagar låter ju jätte mycket ! dom borde väl ta o kolla upp det där . Han helammas väl fortfarande?

Tycker ni att det är sent att träffas vid 3 ? Skulle så gärna vilja vara med o träffas.,men kommer ju inte hem förrens runt 3 . Ni gör som ni vill..,men om ni har det på eftermiddagen nästa vecka så kommer vi mer än gärna !

nu ska vi snart bege oss till öppna förskolan . mycket kompisar som ska dit idag . ska bli så roligt att träffa dom igen Glad Hugo måste ju visa alla att han har blivit stor kille som kan krypa . hihi . Hoppas han somnar en stund i vagnen dit bara,.för han sov inge bra imorse . (vilket betyder att jag kommer få en trött kväll ikväll)

Imorn är det Fredag.. Nog för att jag jobbar hela kvällen/natten men ändå ! Såg nyss att det skulle bli 20 grader varmt på Lördag . Guuuu så underbart ! är sommaren verkligen på väg nu ??!  *love it*
    Ska nog grilla på Lördag . Gå långprommis . Mysa ute på tomten o ta en fika i solskenet . Aaah.,längtar !

Sen ska Hugo sova borta på Lördag,farmor ville rå om honom lite Skrattande får se om det blir bio.,myspys hemma eller att träffa vänner .

Nu vart det långt ! Kram på er o ha en underbar dag i solen ! tänk på stackars mig...
  • lola1983

Hm.,öppna hade visst stängt idag . Pga renovering.. Kunde dom inte tala om det i Tisdags för alla som va där ?? koko.. Aja..,gick till fiket istället med 2 vänner o deras bebbar . satt där på golvet o lekte istället . hehe Glad
    Hugo tyckte det va synd att han inte fick träffa Felicia.,men hoppas ni hade det roligt hemma hos Malin o att vi ses snart ändå !

nu är det mat som gäller.,o sen jobb . börjar känna att hesheten i halsen har övergått till lite hängig i kroppen så jag hoppas att kvällen går fort .

• lola1983

Medusan : Ja.,funkar det bra att amma o han o du tycker om det så varför inte . är ju mysiga stunder Glad
    skönt att det inte va nå fel med tarmen !

Nu måste jag fixa mitt prov som ska in idag..,riktigt boring . vill j uut i det fina vädret o sola o motionera . om jag skyndar mig kanske jag hinner det med Räcka ut tungan

• lola1983

Grattis Catrin på din dag

Nu har jag precis kommit hem från en ännu en vecka . Bara 4 kvar nu . Går riktigt fort . Fast dom sista timmarna idag gick inte fort kan jag lova..,tittade på klockan hela tiden . Såå tråkigt att jobba Fredag eftermiddag . Helgen blir ju så kort . Men.,men.. Nu är det gjort iaf .

Nu ska jag hoppa ur ICA kläderna..,tvätta av mig,springa upp o pussa lite på min lille prins o sen krypa ner i soffan bredvid min store prins

TREVLIG HELG !

• lola1983

Vilket underbart väder det har varit idag ! *underbart*
    Gick ut på en lång prommis runt 10 o kom hem strax efter 16 . Va hos mormor o grillade o satt på en filt o lekte  Hugo älskade att krypa runt på gräsmattan..

Hoppas ni alla haft en toppen dag . Nu är plutten hos mormor sen några timmar o vi ska nog snart göra ordning lite gott o kolla på film . Imorn är det dags för babysim igen Räcka ut tungan

PS.. har lagt ut lite nya somriga bilder på Hugo

• lola1983

Hej kompisar !! Hoppas vi kan ses o leka snart  
    Stor KRAM / Hugo
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp