icas- onsdagsgrupp
Jo.,det finns ju det . fast min mjölk försvann ganska fort när jag slutade amma på dagen . hade gärna velat nattamma ett tag,men det fanns knappt nåt . men det är ju olika.,man får ju hoppas att det stannar kvar för dig .
kör du cambridge i 2 veckor då plus upptrappning o sen VV eller hur tänkte du göra ?
kan iof tro att det kanske inte är så bra att amma alls om man kör endast cambridge... fast jag vet inte . hör med BVC.,dom vet ju bäst !
Jag har verkligen kommit in i en viktnedgånssvacka . alltså i motivation... har ju kört i 10 veckor nu o vikten har gått fort neråt.,kanske därför det börjar kännas tyngre o tyngre nu . har slarvat mer på sistonde . o det har ju visat sig på vägningen oxå ! känns inge roligt längre att åka o väga sig när man inte känner sig nå smalare..
men ska kämpa reeeejält nu sista 2 dagarna o sen får vi se på Onsdag . får bli som det blir den här veckan..,för om inte annat så kommer det att visa sig nästa Onsdag . o Onsdag efter det..,o efter det...... för nu jäklar är det slut på slarvet !!!! o motion varje dag !! SKA ner 4 kilo till sommaren ! ![]()