• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Men???? Låter ju väldigt trevligt.. inte =(
    Vad är det för fel på honom?

Kräftpasta låter skitgott, om det är något åt det hållet som jag tror =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Förlåt - kom på att vad är det för fel på honom inte lät så trevligt.... men det var ju inte så trevligt beteende menar jag

• MallaMojs

Han säger att han är trött å vill vara i fred, och ja, så kan det ju vara ibland...men jag blir mest lack på mig själv som "fantiserar" om en myskväll... Så var det ju sist jag gjorde det också, då satt ju han å hans kompis här å drack öl...

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Nej det klart att man kan vara trött och så. men uttrycka sig som att "jag orkar inte pladdra med dig" lät ju rätt otrevligt liksom....

Men det är trist när man tänkt sig att man skall ha det på något speciellt sätt och så blir det inte så... iaf när det händer "ofta"... eller flera gånger i rad...

Jag tycker maten lät himla god iaf.. börjar vattnas imunnen ju =)

• Winnertaco

Malla
    Sådär kan jag också bli, helt asocial och "otrevlig". Man menar inget illa, men det är lite trist när man planerat myskväll!

• MallaMojs

Ja, nu har han fått lite kräftstjärtar i magen och är på bättre humör

Vi ska bara tvätta färdigt sen blir det Bond och Magnus (glassen!!)

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • CaMi

Åh, läser om kräftor här och blir SÅ hungrig. På nåt konstigt sätt blir det alltid sen middag de dagar jag är som hungrigast. Eller kanske är det tvårtom? Fast jag tror det blir calzone med vitlök ikväll. Om nu nåt är öppet i lilla  Älvsbyn på skärtorsdag. *hålla tummar*

• Melisabeth

men vad snälla ni är... kräftor och vitlök.. nu har ni tagit upp mina 2 största svagheter =)

• Fru Indosaurie

vi har varit ute och shoppat idag!
    Det är ju för sjutton rea & allt Hittade dock inget som vi egentligen skulle ha..
    det blev några favoriter i repris dock.

SÅ tomt på folk ÖVERALLT. Vi åkte vid 14 och då var det asmkt trafik, men tomt i affärerna när vi åkte till ett annat ställe strax före 18 var det knappt nån bil ute Förvånad
    Och på trafiknytt sa dom att det var lugna gatan. helt otroligt, kl 18 i sthlm..

rösta på wilma!
    familjeliv.se/Forum-5-178/m19214700.html

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)