• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

Fast hon sover ändå på rygg och därifrån har hon inte satt sig än.
    Eller iofs så sov hon en stund på mage i natt

• pucken

jag ska fan lägga ner mina idéer på att sy. nu har svärmors husqvarna också börjar trassla, jag måste vara riktigt dålig på att sy med tanke på att TVÅ maskiner pajat på typ en månad. lack jag blir!

• Melisabeth

men tror du verkligen det beror på dig pucken?
    Hur konstigt måste du inte sy då menar jag.... Eller du kanske är som jag och datorer... de går sönder när jag är i närheten.. oavsett om jag knappt gör något

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    just nu känns det som om allt elektriskt är emot mig. seriöst, alltid är det nån maskin som börjar bråka. funderar nästan på att köpa en symaskin med pedal, får jag träning på samma gång.

• Melisabeth

Ja de är ju charmiga iaf =)
    Och träning är ju alltid bra =)

• pucken

mmm kan jag trampa bort frustrationerna jag blir nästan ledsen, inget har funkat den här veckan så lovade micke att jag fick sy hela kvällen så jag fick göra nåt jag gillar, och det första maskinen gör är att ha sönder tyget och sen haka upp sig. går inte ens att starta längre. kul.

• Melisabeth

Ahh, ja det lät ju inte som någon höjdare förstås... man kan ju bli sur för mindre....
    Men låter ju skumt att den dummar sig, bara sådär...

• MallaMojs

Jaha, nu var Bond avklarad - mycket bra film Å så var Magnus Colombia heeelt underbar...

Såklart börjar sambon gnälla över att jag vill åka tidigare till pappa än maten serveras...jag blir så jääävla trött på den mannen alltså!!!

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • pucken

malla
    hota med att skicka honom till min svärmor istället, då ska du se att han blir tyst! haha, menjag vill inte till svärmor. går bara dit för att få gratis mat och matlåda

mel
    det är sånt som alltid händer mig. jag har alltid problem med elapparatur. som i skolan igår, jag satte mig vid en dator och den vägrade starta så jag bytte dator. bara det att den inte heller ville starta först, och sen gick den skitseeeegt. ingen har nånsin haft problem med de datorerna, utom jag.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)